Hey.. Een vriend van me heeft zaterdag een PS2 gekocht (expres geen xbox zodat we kunnen ruilen ) Maar nu heeft die dwaas een godvergeten k***e spel gekocht (lees: This is Football). We gaan die dus vanmiddag ff ruilen bij Bart Smit. Dit kan toch of niet? PS: Kga dan meteen een xbox spel halen, advies van harte welkom want kweet het niet
Ik zie dat je DOA3 ook niet hebt, is zeker een cool MP spelletje om tegen je kameraad te doen.. Anders zou ik ook voor TS2 en Deathrow gaan
waarom dan je geld verspillen aan een warming up. W8 op the real thing! splinter cell uber alles. maar allereerst Halo uiteraard. daarna is er ruimte voor andere spellen. doa 3 ts 2 cmr 3 deathrow amped om maar wat te noemen the thing zou ik niet doen, te weinig replay value. quantum redshift is zon spel dat alleen cool is als je vrienden em kopen. sega gt krijg je bij je x doos als et goed is die heerst duidelijk. UC is ook een goeie, 15 november denk ik. en morrowind, 14 november. persoonlijk ga ik halen uc morrowind sega gt splinter cell mis ik nog wat? vast wel. hope this helps.