Daar krijg je geen Stamina van. Daar werk je vet mee weg. Met fietsen, lopen en zwemmen krijg je Stamina. De sportschool is voor muscles en vet wegwerken. 2 Pagina's terug stond overigens de locatie van de triathlon. De andere triathlon kan je vinden bij Fisher's Lagoon.
Ik heb nog nooit gezien dat ik er Stamina bij krijg. Want ik ben er vaak langs geweest om het beetje vet van de Cluck 'n Bell weg te werken. Het kan ook vast zijn omdat ik toen m'n stamina al vol had. Maar gewoon fietsen is zoiezo leuker dan op zo'n ding
Ja dat klopt als je op de fiets in de gym gaat heb je best snel je stamina vol, op een gewone fiets duurt het veel langer. Met het rennen duurt het bij mij ook best lang.
In je save house heb je een ronddraaiende diskette, als je daar op loopt kom je in het save menu. Je kunt ze ook wel buiten vinden op bepaalde plaatsen.
Saven doe je niet in het startmenu, je moet naar een bepaalde plek gaan. Bijvoorbeeld huizen die je gekocht hebt, of CJ's huis die je al vanaf 't begin hebt. Daar zie je inderdaad zo'n diskette ronddraaien en als je daar tegenaan loopt dan kun je saven.
Weer een bewijsje hoe buggy San Andreas soms is. Deze screenshot heeft een vriend van me genomen op zijn pc.. Bizar, nietwaar?
Heb je het Valet Parking Uniform wel aan? Hier staat misschien iets meer. Maar zover ik weet zijn er geen tijden voor Valet Parking.
Ik heb gecheat en gesaved.. Kan ik dit ongedaan maken dmv alle save files te verwijderen uit het groene main menu? (het menu wat je hebt als je geen game draait) Ik las nl. in een walkthrough dat je met cheats glitches krijgt en zwaar de sjaak bent, omdat je op een aantal punten niet verder kunt in de game. Groetjessss ac!d
Ja tuurlijk. Cool! Ik heb 1 save zonder cheats, kan die blijven staan en de rest weg? Kan ik na alles deleted te hebben, de game nog wel voor 100% uitspelen?
Je moet de save file verwijderen waarin is gecheat. Met de andere zou je het spel gewoon voor 100% kunnen uitspelen.