Nieuwe breedbeeld TV kopen 'speciaal' voor 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Notice, 17 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op dit moment een rot TVtje met een beeldbuis van 37 cm en het leek me nu met de next-gen in aantocht een goed idee om eens een nieuwe TV aan de schaffen. Ik dacht aan een (ongeveer) 70 cm breedbeeld tv met 100 Hertz en 100% vlakke beeldbuis. Is het verstandig om te doen of kan ik beter wachten tot HD TV betaalbaar wordt? Ik ben namelijk maar een arm scholiertje en ik kan/ga geen 2000 euro dokken voor een TV :+

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al een paar threads over tv's dus ik denk dat hij zo gesloten wordt, maar omdat ik precies in de zelfde situatie zit als jij zal ik je mijn keuze nog even vertellen.

Ik had ook een klein rot tv'tje die nog kleiner was dan die van jou. Dus heb ik een breedbeeld tv gekocht. Een HD-tv is mij ook veel en veel te duur. Ik heb een sony 70cm tv van 500 euro gekocht. met vlakke beeldbuis en 100hertz. Ik kan je vertellen dat hij prima bevalt. Als je er maar net niet met je neus tegen aan gaat zitten heb je haarscherp beeld. ( ik kan het weten wat in heb een kleine kamer). qua ruimte mis ik niks want ik heb hem in een hoek staan, als hij plat was zou ik er toch maar troep achter gooien :p.
    Ik heb er nog wel aan gedacht om een platte kopen, maar dan had ik nog een kleine tv met het enige verschil dat hij plat was :+

Ik zou het je dus wel aanraden. Als je nog meer wil weten pm je me maar dan praten we verder :cool:

Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan een nieuwe tv te kopen voor de 360, maar dat doe ik pas als ik de console al thuis heb staan, december dus. Ik verwacht dan voor max 1000 Euro een fatsoenlijke platte hdtv aan te schaffen. Die zijn er nu ook al, dus tegen die tijd moet dat zeker lukken.

4. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ mortalexe_29
    Ik PM mn MSN dalijk wel ff :)

@ dynamike
    Volgens mij beginnen HD TV's pas bij 1500 euro ofzo en dan heb je nog niet eens de hoogste resolutie...

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt all makkelijk een HDTV die 720p kan weergeven voor onder de 1000 Euro. Bekijk de HDTV thread maar eens, of loop eens door de winkel :9

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  7. SupahMaster

SupahMaster Guest

en na het zien kan er een modje met een slotje komen...

8. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok gooi maar dicht ik kijk daar wel verder als ik nog iets moet weten :)

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Om gelijk even aan te geven dat wanabe-mods niet altijd even gewenst zijn.
    Post liever iets nuttigs en report de thread in plaats van een nutteloze reactie.
    Maar goed, verder gaan in de HDtv thread lijkt me het beste. Er zijn immers al genoeg threads over tv's.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina