En hierbij open ik een nieuwe competitie op Xboxworld.nl!!!
Het gaat hier over een competitie van de racegame DTM Race Driver 2.
DTM2 is een realistische racegame, met tal van soorten autosporten, die bij elkaar genoeg afwisseling bezorgen om een frisse competitie tegemoet te gaan!
Hoe gaat het in z’n werk?
Deze competitie zal veel op andere competitie’s gaan lijken. Het zal voor iedereen toegankelijk zijn, zowel voor speler mét en zonder L!VE.
Elke zondag wordt er een nieuwe challenge gepost, het is de bedoeling dat je die challenge gaat rijden. Je gaat via het hoofdmenu van de game naar ‘Simulator Mode’, vervolgens ga je naar Time Trials en kies je de klasse, circuit en auto die staan aangegeven in deze thread.
Ben je na je sessie je tijd vergeten, geen zorgen, onder ‘Simulation Mode’ staan bij ‘Time Trial Records’ ál je beste tijden onder elkaar!
Er is echter één verschil met de meeste competitie’s, er zullen namelijk altijd 2 challenges open staan voor 2 weken lang, omstebeurten zullen ze elke zondag vervangen worden! Je moet het zo zien:
week 1: Challenge A
week 2: Challenge A en B
week 3: Challenge B en C
week 4: Challenge C en D
Zo zal het dus doorgaan zolang deze competitie zal duren. Dit zorgt ervoor dat er tóch elke week een nieuwe challenge komt, en tóch elke challenge 2 weken op zal staan, zodat er wat meer tijd is om een tijd te rijden.
Na elke challenge zal de Top 3 blijven staan, je strijd dus voor een plek in de beginpost van deze competitie.
In principe ga ik ervan uit dat iedereen gewoon eerlijke tijden post. Ikzelf ben goed genoeg in deze game om te bepalen of die tijd wel of niet mogelijk is, en bij twijfel kan ik via PM altijd om een foto-tje vragen. Bij de andere challenge die ik run (PGR2) is dat ook zo en zijn er nooit problemen van gekomen. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je zelfvoldoening haalt uit valse tijden.
Zoals gezegd is wordt er elke zondagavond een nieuwe challenge gepost, heb je ideeën voor een nieuwe challenge??? PM me!
Ik hoop hier een leuke, spannende en ook een gezellige challenge te starten, van een IMO hele toffe racegame! Voor vragen, tips en problemen kan je mij altijd PM-en.
Let’s race!
Laatst bewerkt: 18 sep 2005