World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de hostbox update heeft, dan heeft iedereen hem. Gaat lekker trouwens bij die WCG, tv's in de zon, geen geluid en geen updates, net zo kut als vorig jaar dus. :+

    Maar wel verrassend uitslag, net als vorig jaar. 8)
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Except the ogre's ;)
     
  3. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    voor iedereen die de finale niet heeft gezien jullie hebben wat gemist, en over die rocket falcon, zo vaak gebruikten ze die niet, die stucks van champion waren echt SICK _O_ , king tuur speelde ook super maar hannes verpestte het toch wel wat voor hem maar dat is mijn menig
     
  4. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin dat rocket en zwaard niet loont. Ipzor heet elk potje 80% van zijn kills met rocket gemaakt. We speelde zonder update aangezien plasma pistol bal + klap vaak niet dodelijk was en stuck nades die vol raakten maakte vaak alleen shield loss.

    Ipzor en Champion speelde goed, maar nu moet niet beweerd worden dat er meer skills zijn op XBC, want dat is niet zo. Waarschijnlijk zouden Ipzor en Champion nog beter zijn als ze op Live zouden spelen.
     
  5. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in de kwartfinale uitgeschakeld door king tuur en bbe hannes, ze speelden echt goed maar we boden wel weerstand O-)
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Wat dat geluid getreft , daar heb jij heus niet als enige last van , het lijkt mij wel dat deze handicap voor iedereen hetzelfde is.
    Diegenen die het meest flexibel zijn kunnen zich het best aanpassen en vergroten zo hun kansen op doorstoten .
    En het geluid doodt je tegenstrever niet , dat moet jij zelf doen , geluiden helpen je wel in plaatsbepaling maar dit geldt ook voor je tegenstander dus dit is echt géén excuus aangezien de tegenstander er evenveel last van heeft als jij.
     
  7. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nja, die stucks bij ons waren niet SICK, want de enige die in die 3 games iemand gestuckt heeft, was IK.... maar van de 25 kills die ze hadden hebben ze er MINSTENS 10 met de rocket gemaakt!!
     
  8. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    FTM je moet niet smoesjes verzinne omdat je in de eerste ronde geen update had, daarna had je hem wel.. ;)
     
  9. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nee helemaal niet, tegen ipzor hadden we geen update dus.....
     
  10. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ga eens patat eten ofzo domme belg...
    Het was gewoon klote spelen zonder geluid

    /Mod Houd die 'intelligente' beledigingen in het vervolg voor je.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2005
  11. E-unit

    E-unit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar iedereen meent wel dat je op xbc niet goed kan worden... en op livbe de meeste skills krijgt!
     
  12. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen enkel potje update gehad, ik zeg ook niet dat dat de reden is dat ik ben uitgeschakeld. Maar is wel kut dat je zonder update moest spelen.
     
  13. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat zou jij nou doen dan, dat ze rocket gebruiken tsjah hij zit toch in het spel, maar ik snap wat je bedoelt.. ik zag hannes ook vaak naar die rocket toe springe tot hij in de finale in zn rug werd gemept door ipz0r die daar al stond te wachten voor rocket, iedereen zwaar juichen toen!
     
  14. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja rocket is helemaal goed hoor, maar die gasten maken daar gewoon veel kills mee, en als ze continue rocket hebben, ja dan word het moeilijk ze nog te pakken denk ik

    die hannes doet trouwens ook niet veel anders, tenminste in die ene game die ik had gezien, wachten met rocket ( 1st ronde )
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    He slimme hollander , die handicap was voor iedereen hetzelfde , begrijp je dat niet , of ben jijzelf toch te stom om dat te begrijpen , flikker dan op rotjochie en ga je mamma om een ijsje vragen , en nu braaf wezen.
     
  16. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens even over wat anders dan die rockets en alles, wie hadden jullie nou liever zien winne, ipz0r en champion of hannes en king tuur? ik gunde het king tuur echt maar hannes doet altijd zo arrogant tegen mij op xbox live dus gunde ik het champ en ipz0r meer om te winnen
     
  17. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude falcon, ze waren gewoon goed, geen rocketexcuses aub..
     
  18. Sludie

    Sludie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
  19. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik ook niet, is slim wel, maar niet skillvol.... en ja ze winnen anders ook wel mja, en reignof... arrogant??
     
  20. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk dat voor iedereen een handicap is, maar het feit is der, het speelt gewoon zwaar en zwaar klote zonder geluid.
     

Deel Deze Pagina