Volgens mij had ik ooit ergenst wel gelezen over een daadwerkelijke vernieuwing. STUNTS was echt 1 v.d. beste spellen toen der tijd .. haha ik heb zelfs STUNTS nog geïnstalleerd staan op mijn 1900XP, alleen het gaat zo retesnel Nu maar hopen dat ze die echt remaken en uitbrengen op de Xbox!
Godker ... Syndicate! Nog in de tijd van de Pentium 75 haha. Final Fantasy mag ook wel naar Xbox komen ... voornamelijk deel 7 mag vernieuwd word kwa graphics .. prachtig verhaal met Sephiroth enzo.
Die komt ook naar Xbox. Er is trouwens een Westwood RTS aangekondigd voor Xbox, misschien dat dat wel Generals is ? Verder zou GT3 en een remake van de origele GTA wel vet zijn. 3D mag ookwel, maar 1 speelt zo vet
Daar geef ik je helemaal gelijk in! GTA of GTA 2 ownen ook super zwaar! Die waren echt heeel erg strak. haha deel 1 met de "nep" dodge viper overal door heen sjeesen met superieure geluiden en graphics ... I love the old days
Een nieuwe GTA en idd een vervolg op Perfect Dark. Sowieso vervolgen op alle Rare games: Banjo-Threeie en Conker's Other Bad Day, laat ze maar komen!!!
Dat Nintendo schattige zooi :r Banjo - Kazooie :r Killer Instinct en Perfect Dark zijn de beste van Rare En ik kan haast niet wachten op het ultieme horror spel: Resident Evil
1. GTA - Vice City; 2. Red Faction II; 3. Soul Reaver 3; 4. Twisted Metal Black - online; 5. Ace Combat 5.
Na het spelen van "Silent Hill2, Inner fears" heb ik maar een wens: "Silent hill3" naar xbox! Ziet er alleen naar uit dat het niet gaat gebeuren...
Een DragonBall Z spel .. natuurlijk! Lijkt me echt ongelooflijk strak. Wel een soort beat'em up ofzo. Lekker transformeren met Goku naar SS4 en asswhoopen!
Wow G-Police .. die heb ik ook vaak gespeeld toen op de PSX. G-Police 2 vond ik te moeilijk Ik wil van die oude Amiga Commedore - 368 spellen terug zien. Zeg nou zelf .. de pooier uithangen met Leisure Suit Larry met allemaal lekkere *vrouwen* in een omgeving gegenereerd door de kracht van Xbox....het ultieme spel haha. Lemmings
een fatsoenlijk dbz spel zou erg fijn zijn jah. volgens mij gaat er een soort massive online dbz spel achtig iets komen voor de xbox. leuk mits et degelijk gedaan is. dbz is natuurlijk perfect om het meest vette spel te maken ever, tenminste, et heeft de potentie, de meeste ontwikkelaars verneuken et alleen altijd, spijtig genoeg. maar voor de rest: vegeta uber alles!