World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je de partij nog overspelen of was het weer zo goedkoop dat dat nog eens niet mocht. Anders is die wcg echt niet eerlijk verlopen sorry dat ik het zeg. ;)
     
  2. Candyman

    Candyman Guest

    Mwa ik heb er gewoon niet over liggen zeiken naderhand dat is gewoon iets wat je van tevoren moet doen vind ik marja we hadden gewoon dikke pech marja ik had wel tegen kamachi en airwave willen spelen was wel vet geweest ;).
     
  3. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    I DeStRoY I zegt:

    ik zat vlak voor het publiek.
    za stootten de hele tijd tegen me aan
    en ze zeiden de hele tijd tegen die xbc noobs waar ik zat
    zo wonnen ze
    Het was echt facking teleurstellend dat het zo kut geregeld was man
    dat ik er snel uitwas maakte me toch niet uit
    ik wist toch al dat ik zou verliezen
    maar ik speel eerste ronde pas om 11 uur ipv 10 uur zoals ze zeiden
    om 10 uur moesten ze alles nog klaarzetten
    motion censor stond gewoon nog aan helft van de potjes
    donkere tv's
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  4. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ja tis beter dan huiswerk, ik zou bijvoorbeeld alleen al gaan naar wcg om al die nerdjes bij wasrcraft uittelagge, zag via die stream ereen en die mag van geluk spreke da ik er nie was:p ik had m zo uitgelagge
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    WCG was leip maar ook kenker kut.
    De leiding was bullshit, de tv's waren bullshit en de settings ook nog een kut. Veel potjes werden zonder update gespeeld, en alles is echt slecht gepland. Ik zou om 10 uur moeten beginnen, maar dat was al snel half 12 geworden.

    Ach fuck it, ik heb met heaten in de 2e ronde verloren maar het kon me geen ruk schelen, heaten was kneiter stoned en ik kon geen dode koe raken. Ach heb daar toch mijn plezier gehad, en goed gelachen.
    Het was wel leuk om al die koppies eens te zien waar je toch wel redelijk vaak tegen speelt op live.

    Ipzor en champ hebben verdient gewonnen, ik denk dat ze nog een redelijke kans maken in singapore, ze komen echt wel ver. Als je nadenkt dat ipz0r 2 weken niet had gespeeld en dan toch zo relaxed kan teamen met champ dan kan je niet anders dan dikke respect hebben voor die gasten.
     
  6. Champion

    Champion Guest

    destroy, noem je mij xbc noob ?

    achja, het is volgens mij wel allemaal aardig verlopen, ik vond het iig wel leuk.

    xstyle, kom maar op xbc spelen dan :p

    falcon en ftm, niet patsen en zeiken dat we rocket gebruikten, jullie laten alles liggen...

    dankjulliewel voor felicitaties enzo :)
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Guess what , het niveau van XBC ligt gewoon hoger als op XBox Live .
    Het is echt zo , want op XBC word er bijna alleen maar met battle rifle gespeeld . Nou zeg ik niet dat Live slecht is , maar wat ik van veel mensen hoor die op live & XBConnect spelen , is dat het niveau op XBC egt wel wat hoger ligt .
    IK ken Champion & Ipzor nu al een tijdje en ze ownen altijd hard in mijn Server , dus zeg nou niet dat het XBC noobs zijn . O-)
    Kom maar een keertje spelen op XBC , mijn XBC Gamertag is : Michael_T .

    EN ja , ik deed het commentaar tijdens de match : Dsis , Neo vs K1ng Tuur en BBE Hannes .

    Oh ja , het enige wat ik vervelend vond was dat het allemaal zo klein was .
    Ik had egt verwacht dat de WCG er een groot spectakel van zouden maken , maar dat viel toch egt wel tegen !!! :confused:
     
  8. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Champion en Ipz0r spelen voor hunzelf, en staan niet garant voor de kwaliteit van XBC, er zijn teveel kutnoobs op XBC, maar de paar uitschieters die er zijn zijn goed ja. Maar zoals iemand eerder al opmerkte, als ''die mensen'' live hadden waren ze waarschijnlijk nog beter geweest, dus stop met bitchen xbc>live live>xbc..
     
  9. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Handewasser jij had het nooit ver geschopt op het WCG niet omdat het WCG zuigt maar omdat jij zuigt. Je hebt het verstand van een 2 jarige biggetje met balkenende haar.

    Als je tegen jou zegt pak shotgun en neem sniper uit. Dan bereikt dat jou op een een of andere manier niet en dan zie ik je in een ghost!!
     
  10. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    Champion & Ipzor terecht gewonne als ik het zo hoor.. Organisatie kan wel wat beter volgende keer want damnnzz.. dat was niet best. En jammer dat bijna alleen warcraft werd uitgezonde op wcg live.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Geen zin om alles door te lezen, nog mensen van xbw die nu naar singapore mogen ?
     
  12. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Tja het beeld was te donker, het was wel lachen :) Champion en Ipzor zijn wel heel goed, kheb ze zien spelen op die 2 plasma schermen, zag er netjes uit proficiat.

    PS: Hoe kan je nou vergeten om de tv's op 60 hertz te zetten op een professioneel toernooi. :confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2005
  13. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Don hoe ver ben je eigenlijk nog gekomen?
     
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    2e ronde eruit, we moesten 3 keer lockout doen. Het is maar net in wat voor een poule je zit, want de gasten bravehawk en silent fear bijv. die we al zo vaak verslagen hebben zaten wel in de 3e ronde of verder. Kamachi heeft ook maar 1 potje kunnen doen en dan meteen tegen tuur en hannes. Uiteindelijk komen de besten toch wel tegen elkaar. Was wel leuk om te zien hoe sommige gasten eruit zagen. Op live een grote mond maar in het echt......
     
  15. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch verloren van Boere en Laineman? Kamchi moest pas in 3e ronde tegen Tuur en Hannes volgens mij. Aangezien ze daarvoor nog tegen Illidian en Sollarfall hadden gespeeld en hun hadden al een keer van Meastro en Sandkeeper gewonnen.
     
  16. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ah ok, ja Boeroe en Laineman waren op dat moment beter. Het is ook allemaal een momentopname.
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah bemsma heeft DOA gewonnen maaruh die is gebanned van XBW :+
     
  18. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Halo werd niet uitgezonden op WCG live omdat de apparatuur van GamesFM (die de stream verzorgde) alleen 50 hz ondersteunt. De eerste match van King Tuur en Hannes werd wel uitgezonden, en ze hadden weinig zin om nogmaals op 50 Hz te spelen.

    Mijn foto's: http://crew.media.gameparty.net/list/spleasure/EuroCup11WCG2005 (Vanaf foto 60 is WCG, daarvoor Clanbase EuroCup 11)


    (ik heb geadmind bij Halo 2)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  19. b@st@rd

    b@st@rd Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje (bemsma) heeft idd DOA gewonnen.

    En ook is hij gebanned van deze forums. IP-gebanned nog wel, wat inhoudt dat ik er van thuis uit ook niet meer op kan.

    Zelfs al een paar keer een emailtje gestuurd met het vriendelijk verzoek deze ban op te heffen of iig op basis van username te doen, maar geen reactie. Beetje kinderachtig.

    Natuurlijk kun je ook dit ip bannen, ik ga er echter vanuit dat betreffende admins en mods hier zich niet tot dat niveau verlagen. In ieder geval kan ik jullie mededelen dat hij erg blij is met zijn overwinning.

    Persoonlijk vind ik het jammer dat er zo weinig aandacht uitgaat naar DOA terwijl dit toch ook een prestatie van formaat is.

    Nou ja, dit was dan meteen ook mijn introductie hier,

    groeten,

    ~b@st@rd
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn ik heb echt veel respect voor Bemsma, ik heb hem serieus de laatste weken alleen maar on-line gezien zowat in halo2 en dan wint die toch ff mooi met DOA

    _O_ _O_ _O_
     

Deel Deze Pagina