Wie koopt Splinter Cell...niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 4 nov 2002.

1. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog, ik weet niet of het spel mij aanspreekt. Ik zal hem eerst eens willen spelen voordat ik hem koop. Maar een goede bekende van mij gaat hem kopen , dus kan ik daar eens gaan kijken ;)

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik koop SC niet, mij lijkt het niet zo'n leuk spel Maar het is wel een leuk spel voor iemand die wel van spellen houdt die wil sneaken. Ik heb zelf hitman2 vondt er eerst niet veel aan maar toen ik sneaky ging spelen werd het eigelijk telkens leuker. Dus heel heeeeeeeeel misschien koop ik hem wel.

misschien

3. Ik ga hem meteen op de releasedatum halen. Ik heb er al veel over gelezen en er heeft nog geen slecht woord bijgezeten. Daarnaast heeft hij al op verschillende beurzen bijna alle, of allemaal in de wacht gesleept. Hij moet dus wel een absolute topper worden.

4. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem zeker en vast !!!
    Dat worden dan al 3 games deze maand, Sega Gt 2002, Fifa 2003, Splinter Cell etc...

Vandaag hebben ze op Shrimp TV (Belgisch gameprogramma) een stuk gespeeld en laten zien het is gewoon zo vet, die lichtinval heb je gewoon nog nooit gezien.
    Je kan een burger langst achter vastpakken en hem als gijzelaar houden door een pistool tegen z'en kop te houden HOE VET IS DAT !!!
    Je kan van een platform op een terrorist springen en hem zo een mokerslag geven HOE VET IS DAT !!!
    Je kan net zoals Hitman 1/2 je slachtofers oppakken en ergens anders droppen (je draagt hem op je rug)
    Je kan een dubbele waljump doen etc etc etc ...

Dit spel is gewoon TE VET om niet te kopen, dit komt van iemand die absoluut niet tevreden was over Halo heb het 2 uur gespeeld en daarna niet meer ik wil gewoon een realistisch spel geen robots ore freaky wezens ...

Ik eis gewoon van een game dat het realistisch is anders koop ik het niet tenzij het vet fun is.

Halo krijgt van mij een 5/10
    Splinter cell 10/10

Hoewel je de 2 niet kunt vergelijken wilde ik dit toch effe kwijt SC is gewoon zo vet gewoon al voor het lichtinval zo fucking mooi ...

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dan delen velen niet dezelfde mening als jij. :{

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter een 10 zonder gespeeld te hebben en Halo een 5. Moejje niet solliciteren hier met die vakkundige cijfers van je?
    Eerst spelen, dan cijfer geven.:)

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Een 5 voor Halo: Combat Evolved slaat zo-wie-zo nergens op. Want iemand kan hem niet leuk vinden, maar je kan niet om het feit dat het een heel goede FPS is.
    Ik ga Morrowind geen 5 geven omdat ik toevallig helemaal niet van dat soort games houd.

Een cijfer blijft een mening en geen feit dus eigenlijk heb je er niks aan.. :+

8. Antrax

Antrax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist het spel is gewoon goed. 10 is overdreven maar 9 is ie cker waard (zou bijna een 10 geweest zijn als er een goede MP) in zat. SC kun je raten zonder dat je m speelt. Misschien vind je de controls kut of iets anders. Nadeel van 3rd ps vink altijd dat je meer kunt zien als dat de hoofdpersoon kan zien.

9. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vergelijk je Halo met SC??
    En waarom speel je Halo maar 2 uur?
    Beter ga je een paar levels spelen.. Wedden dat je verslaafd raakt... }:]

En een 5.. EEN 5..... Ok...
    Beetje laag niet waar/?

10. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Controls kun je aan wennen -.- :+

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik weet het nog niet. Hijs wel erg mooi en goed schijnt. Maar hou niet echt van sneakgames, dus waarschijnlijk niet

12. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit geen MP op, weinig tijd...ik hou het gewoon op UC dit jaar en ik check SC nog wel ergens...

13. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga splinter cell 99,999999999999 % zeker kopen, tenzij ineens blijkt dat het een kutspel is geworden maar die kans schat ik nog kleiner dan die 0,0000000001 %......hij word vet 8)
    zekerz kopen !

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een spel kan je niet raten zonder dat je hem hebt gespeeld. Misschien is het na 10 minuten saai geworden of zijn de missie's eigenlijk altijd hetzelfde. Beetje triest dat er nu al dit soort uitspraken worden gedaan want iedereen is Black and White alweer vergeten natuurlijk... (en terecht :+)

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, Spiderman scheen volgens de PU echt goed te zijn, maar toen ze hem speelde zoog hij gewoonweg. Eerst spelen dan geloven

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

k vind dat black&white overal iets te hard afgezeken word. k vond et ook niet geweldig. maar tis toch een goed initiatief van die molyneux gast dat ie zo bezig is met iets origineels te verzinnen :). zoiets moet je zkr niet af straffen.

nu gaat ie BC doen en fable heeft ie toch ook het 1 en ander mee te maken?

nou jah. anyway.
    et boeit eigenlijk niet zoveel.

17. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet voorstellen dat SC een geschikt spel is voor multiplayer......Dat werkt gewoon niet! Wat wil je doen dan? Elkaar in een gigantisch level van achteren besluipen en dan met 1 wurggreep verwurgen? Das toch niet leuk! Ik vind het allang goed dat er gee MP in zit! Dan kunnen ze meer tijd aan de SP besteden, MP is verspilde tijd en moeite voor SC....

18. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    idd, B&W was een grote blunder, ze haddne dat spel gewoon veelste veel opgehemeld.
    Het idee was ook geweldig, maar het werd een vreeselijk langdradig en saai spel.

Ik wil hem ook niet straffen voor het bedenken van originele ideën, ik wil hem "straffen" voor het verprutsen van een briliant idee.

19. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt.

Deel Deze Pagina