PGR en/of Sega Gt 2002?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koen14, 4 nov 2002.

1. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al pgr. Is het dan nog de moeite waard om Sega gt 2002 te kopen?

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dunno, maar ik heb geen pgr, omdat sega gt bijna uit kwam. die leek me beter zeg maar.
    k heb mn x box pas een maand of 2/3. vandaar. en om dan nog allemaal launch games te kopen. (except halo en doa 3 ofcourse)
    k heb sega gt alleen nog niet, vrijdag pas, dus eigenlijk kan ik je vraag niet beantwoorden.
    k denk wel dat er veel meer vette auto's in sega gt zitten en et heeft uiteraard meer opties.
    en kudo's zuigen, geld niet.

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat SEGA GT beter is. Betere graphics en groter. Ik heb het niet zo op PGR. Ik wil gewoon racen tegen andere auto's, niet al die challenges doen en zo. Lijkt net die rijbewijzen van Gran Turismo, maar dan een heel spel vol ermee. Bleh....

4. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch gezien is PGR beter, en bij Sega GT is er ook een modus waar je Licenses moet verdienen ed. Maar Sega Gt is toch weer net zoveel anders dat je hem zeker kan kopen. Zeker het tuningsgedeelte en het klassieke auto's gedeelte ( cronicle ) maken de game toch net wat anders.

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Hm. Ik heb GT nog niet in aktie gezien maar op de plaatjes leek ie me toch mooier dan PGR. Dat er licenses in zitten snap ik. Het is tenslotte een soort van GT3 kloon. Maar bij PGR is dat de hoofdmoot van het spel...

6. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Heb PGR maar om nu nog PGR te kopen hmmm mischien wachten op PGR 2 en PGR kopen als hij zwaar afgeprijsd is ?

Sega Gt 2002 is een must voor mij en zal em vrijdag dan ook kopen, GT 1 heb ik echt gek gespeeld dus ik zal GT ook gek spelen vooral nu je met muscle cars kan racen is toch gewoon vet !!!

Deel Deze Pagina