WcG winnar Champion Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sludie, 18 sep 2005.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    :mad: :mad: |:- Niet leuk :+
     
  2. Sludie

    Sludie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk zijn hannes, sven en tuur de enige hier die respect tonen voor elkaar. niet verkeerd begrijpen, maar elk ander heeft volgens mij wel iets tegen of champ/ipzor of hannes/tuur.
    Ook vind ik het raar dat mensen hannes als arrogant beschouwen, want elke keer als ik met hem speel is hij heel normaal en daarbij ben ik echt geen supergeskillde gamer ^^
     
  3. Warlust

    Warlust XBC player

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    dan maken we toch een poll? wie haat je meest:
    champ
    ipzor
    hannes
    tuur
    iedereen moet verplicht een kiezen :cool:
     
  4. Champion

    Champion Guest

    pick me pick me
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    nutteloos zo'n pol.
    Ik haat niemand, ik irriteer me gewoon aan mensen zoals Hannes. Heb geen problemen met tuur, champ en ipzor.
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    champion. hij speelt halo2 op xbc dus hij is noob omfg omfg.

    trouwens mooie double kill met die 2 plasma nades van BR tower in Lockout.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  7. Champion

    Champion Guest

    darkwingduck, jij speelde toch ook op xbc ? :D
     
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha klopt. :)
    Ik ben een dikke noob das niet normaal. :'-(
     
  9. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    OK vette montage Champion...ziet er heel goed uit en masterfull. En succes in Singapore.



    Verder heb ik Tuur en Hannes op 2 jaar geleden in actie gezien op WCG. Kwas toen aardig in de pan gehakt (6e)..hehe. Tuur is gewoon 1 van de relaxte gozers, zonder attitude. Hannes was opzich aardig driftig bezig, maar ja mensen kunnen toch veranderen. Aan jullie ook mijn felicitaties, helaas niet gehaald, er zijn genoeg andere toernooien om revange te nemen ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  10. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    die alex V is noobie want hij kraakt sven en mounir af terwijl hij zelf niet eens mee heeft gedaan... best lame...
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol hij deed wel mee.
     
  12. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij deed wel mee maar volgens mij is hij in 1 van de eerste rondes al uitgeschakeld, ik heb op de WCG nog met hem gepraat en ik vond hem heel aardig alleen vond hij zn broertje misschien iets te goed?
    Oke Tuur is goed en niet arrogant en misschien dat hij meer kans had gemaakt met Cpl Kamachi in plaats van Hannes.. Ik heb het nog tegen hem gezegt O-)
    als het 1 tegen 1 was had king tuur waarschijnlijk wel gewonnen omdat hij dingen zo goed inschat echt ik heb hem zien spelen in de finale nou op dat niveau zit ik over een jaar pas |:- niet dat ik nog een jaar halo 2 ga spelen.. omdat het een ongelooflijk kutspel is door de cheaters, iedereen die nog om zn level geeft vind ik echt te DOM zoals baseball pim, gister 43 geworden nou nou wat een prestatie :+ ging ie ook nog eens showen met 16 man in de lobby kom op zeg level zegt niks meer ! het is dat ik geen zin heb om me tijd te verspillen met deranken anders wou ik wel level 1 zijn en dan iedereen ownen :D :D
     
  13. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    hij moet mensen niet zo afkraken
     
  15. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Najah, gewoon super triest dan maar.

    Verder, gefeliciteerd Champion en Ipz0r, veel succes inderdaad :) Jammer dat Tuur niet gewonnen heeft, maar hij heeft een WCG niet nodig om zijn succes en zijn professie te laten zien. Hij komt er wel. Coole montage trouwens van Xboxconnect van Champion :)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik ken hem en weet hoe die eruit ziet, hij is alles behalve een kanslose kutnerd. Ik weet zeker dat hij een beter leven heeft dan jou/jij/u/je (welke? :confused:).

    Genoeg gezeikt :cool:
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    dan jou ;) en hoe weet je dat zo zeker? jij kent mij zeker ook of niet? zeker weten en denken is iets totaal anders dus houd a.u.b je mond dicht.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Niet zo moeilijk doen kereltje, hij is geen kanslose kutnerd. Ik vind jou daarintegen wel een kanslose kutnerd :+ (mening)
     
  19. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    timster krijg ..... kerel doe niet triest man. jammer dat je dit soort dingen niet recht in het gezicht durft te vertellen, best gay ben jij..... ohja haal de naam Champion & ipzor uit je mond, en stop een controller in je kont, misschien speel je dan wel beter dan met 2 handen aan je controller.... jij bent egt zon irritante kleine nerd.
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    najah, laat maar zitten dit nutteloze gedoe. we, ik in ieder geval, stop er wel mee.
     

Deel Deze Pagina