ik heb geen sega pack gekocht en toch heb ik hem hier, hoe? nou als je de baas van een computerwinkel kent en die is zo vriendelijk om je broer een cadeautje te doen voor zijn zeer goede stage dan is dat toch lekker meegenomen?
wat is een weekje? ik moet amper 3 dagen gaan werken deze week heb twee dagjes vakantie genomen om mij in Blinx te kunnen verdiepen, hopelijk valt deze ook zo goed mee als Sega GT. Ik raad hem iedereen aan, snelheidsgevoel is niet zo geweldig als je een overtop view neemt maar is wel goed op de bumpercam!
Hmm waarschijnlijk gaat ie weer de volle 70 euro kosten ja. Ik heb voor mezelf maar besloten om het online te bestellen voor un 55 euro (hoop ik, en anders iets van 60 ofzo) en nog maar 2 daagies langer te wachten, vind dat prijsverschil het wachten nog wel waar ja! Maar idd mensen ik vind hem ook steeds vetter en vetter worden!! En ik wil hem hebben
Kan je GT 2002 nou net zo veel instellen aan de auto's als in Gran turismo? Dus ook versnellingsbak helemaal zelf afstellen en dus niet op zo'n RSC manier van "short", "middle" en "long". Maar echt elke versnelling apart?
Sorry ik had eerder gezegd dat ik het een minder spel vond met niet zo een goed snelheidsgevoel!! Maar heb dit hele weekend met een vriend liggen spelen en er erg in verdiept maar meot zeggen dat het toch een hele goeiuh game is. Genoeg autos erbij en tunen is ook super strak, je kan in ieder geval genoeg tunen! Vind het alleen een beetje raar dat je maar uit een paar events kan kiezen!! Maar even een vraag hoe verder je in het spel komt komen er dan ook nieuwe autos bij die je kan kopen??en zijn er nog meer dingen die erbij komen?? Ik ben trouwens begonnen met een peugot 206 s16 helemaal getuned alles erop en eraan en super licht!! En rijd nu een Subaru Impreza WRX 406 Pk dus blaast aardig!! Vind het trouwens ook wel cool dat je je autos te koop kan zetten voor een eigen prijs!! hahaahah toch best een heeele goeiuh game! Speel hem nu veeeel meer als eerst.
He XBOXjunkXL, Ja zegt dat je het weekeind met een vriend GT 2002 hebt gespeeld, dat betekent dat je ook wel tegen elkaar hebt geraced. Toch? Dan heb ik ff een paar vraagjes: 1.) Is er een beetje uitgebreide multi-player? 2.) Kan je allebei met je eigen autotjes uit eigen garage rijden rijden? 3.) Is er met Multi-player een frame-rate drop? 4.) Rijd je met Multi-player ook tegen bots of rij je dan alleen maar met z'n 2'tjes?
Mensen alsjeblieft maak mij niet gekker als ik al ben, moet nog wachten voor ik hem kan spelen, maar ken nie meer wachten man. Lijkt me zow vet!!! Maar ik heb ergus idd gelezen dat hoe verder je in het spel komt hoe meer auto's je kan kopen met het geld dat je verdiend heb met het racen. Maar ik weet het nie zeker, ik heb het spel jammer genoeg nog niet om dat uit te proberen. Nog 4 dagen.....
jah et schiet verdomme echt niet op. wrom komt et niet gewoon tegelijkertijd uit ofzo. gamers die al een xbox hebben hoeven toch niet afgestrafd te worden . maar jah 8 november, een hele week nog . maar dan is et wel weekend, zeer gunstig.
Ja maar helaas geen multiplayer gespeeld!! Ik vind zelf om eerlijk te zeggen de multiplayer minder in dit spel. Maar we hadden dit weekend alleen maar racen geld verdienen en tunen. Maar het is echt een zeeeer bruute game!! maar ik zou hem nooit kopen voor de multiplayer!! 1) Niet super uitgebreid je kan wel beide uit een behoorlijk aantal auto kiezen maar daar had je het ook mee. 2) Ja je kan wel ieder je eigen auto loaden als je tenminste in je echte garage hebt staan met single mode. frame-rate drop?? 4)Nee je rijd met meerdere dus ja met bots.
haha kopen voor de multiplaye .. nee dat zou ik ook nooit doen. Daar is het spel niet voor bedoeld. Opvoeren!
Maar ik koop evengoed al geen spel voor de multiplayer. Ik heb als echte top voor multiplayer toch echt RSC. Is gewoon zeer cool tegen elkaar (is hier dan ook altijd een felle strijd)
Multi-player is bij een race game toch wel belangrijk vind ik. Als ik tenimste kijk naar Gran turismo. Daar heb zo veel uren aan besteed om je auto beter te krijgen (afstellingen) dan die van een vriend. En dan elk weekeind tegen elkaar racen. Dit verlengt de lavensduur van een game zekers wel.
HebĀ“um Wel een cool spel, maar in Project Gotham kan ik mezelf meer agressieve rijkunsten veroorloven.
halo niet? halo lan ruleert egt zo....laatst gedaan met 3 xboxen...pff 6 mense...alleen jammer dat je maar 2 teams kan...maar ja..egt wel super enne Sega GT 2002 komt zeker op me xbox ik moet alleen vrijdag en zaterdag werken:{