TFT op Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Frank, 14 sep 2005.

  1. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks mijn zoektocht heb ik nog geen antwoord kunnen vinden op de volgende vraag: Is het mogelijk om de Xbox 360 aan te sluiten op een TFT scherm? Ik heb namelijk nergens in de specificaties kunnen vinden of de 360 een DVI aansluiting heeft... Nu is de vraag ook of het er dan nog redelijk uitziet op een dergelijk scherm. Het scherm waar hij op aangesloten wordt heeft namelijk een resolutie van 1680x1050. Geen HD maar het zal toch aanzienlijk beter zijn als de resolutie van mijn TV? Mocht iemand het weten... alvast super bedankt! :cool:
     
  2. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt (voorlopig) geen DVI-kabel voor de Xbox 360. Wellicht als er genoeg vraag naar komt dat dit verandert, maar ik denk het niet.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hu voort de xbox 360 juist wel? op de huidige xbox is het (niet echt nog ) mogelijk
    je kunt wel een vga box kopen maar die haalt nooit deze reso;uties die jij wil?
     
  4. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een beetje eigenaardig dat over de DVI mogelijkheden nog geen duidelijk is gegeven... :{ Het enigste wat ik kan doen is waarschijnlijk wachten totdat ik me 360 heb en te kijken wat voor een aansluiting achter op dat ding zit.
    Zou er soms een kabel of tussenstukje uitkomen die het originele signaal wat er uit komt omzet naar DVI voor een TFT scherm?
     
  5. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox brengt gewoon een normale pc scherm kabel uit en daar kan je dan zelf het dvi opzet stukje opzetten wat vast en zeker bij je videokaart gelevert is.

    En dan bedoel ik deze kabel:
    [​IMG]

    En dan gebruik je zo'n stekker en dan kan je hem aansluiten op je tft met dvi:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  6. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Nope, dat gaat natuurlijk nooit lukken. De stekker wat bij de videokaart zit van je computer is bedoeld om van DVI naar VGA te gaan, en niet om van VGA (uit de Xbox360) naar DVI (naar je TFT) te gaan. Bovendien kun je niet zomaar van een 'gewoon' VGA signaal een digitaal (DVI) signaal maken.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005

Deel Deze Pagina