Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk liggen dat soort dingen aan de developer, maar dat neemt niet weg dat, indien een developer toch voor 'jou' optie kiest, het een stuk intensiteit verliest wat eigenlijk helemaal niet zo hoeen.

    Daarnaast is het verkennen van die levels, bijvoorbeeld naar de Scarab Gun, een extra, dus dat maakt het alleen maar mooier als je dan iets leegs vindt.

    Maar dat is mijn mening :+

    Als je reageert, Sure O-)
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Slechte zaak :mad:

    Het was wel heel minimaal hoor. Maar begrijp me niet verkeerd ik vond Halo 2 ook leuk ;).

    Niet door jou of mij idd;). Maar die ontwikkelaar-lui worden ervoor betaald om dit soort dingen mogelijk te maken. Kan makkelijk.

    Ik ook. Plus die andere dingetjes:+

    Nou best.:mad:

    Hehe, ik ben hier nu niet om te overtuigen. Ik gaf alleen mijn mening. En als je aan het verkennen bent waarna je in een leeg stuk terecht komt vind ik nou niet bepaald bevorderlijk voor mijn inlevingsvermogen 8)

    Fuck, nou reageer ik weer! 8)

    Ff slapen maar.

    Cheers!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    heeel even off topic? wat is precies het geheim met de scarab gun?
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    GoiZ, ik leef om te overtuigen :+
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    bungie kenende zullen ze dat wel doen
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    *zet even User pet af :+

    Wat is 'dat', wees eens iets duidelijker, want dan kan bijvoorbeeld ik ook op je reageren :).

    *zet User pet weer op :+
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu begin je altijd op hetzelfde punt , en wéét je al waar je vijanden in het begin van het gevecht staan , en welke soort covenant en hun aantal.
    Hier zou voor het vertrekpunt in de strijd verschillen moeten zijn in sterkte en positiebepaling van de covenant , laten we zeggen 5 verschillende positievertrekpunten waar de computer er willekeurig een uitkiest.
    Zo vergroot je de herspeelbaarheid van de game aangezien je het level een volgende keer herspeeld de covenant in het begin van de strijd niet telkens op dezelfde plaats en aantal terugvindt , en je telkens weer voorzichtig moet uitzoeken waar ze zich opgesteld hebben.
    Als je zoals in halo2 gebeurd als je die brug over moet, zou je zelf moeten kiezen op welke manier je aan de overkant van de rivier wil komen , hetzij via de brug of via een dropping per pelican aan de overkant of zoals in de goede oude tijd de rivier per boot overvaren . ;)
     
  9. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dingen die ik zou willen in HALO 3:

    - extreem realistische AI
    - weereffecten (regen/bliksem etc.)
    - meer nadruk op coole eindbazen
    - geen losse levels maar een open wereld
    - minder groter guns = meer zicht
    - alternatieve routes die je kunt nemen, wel binnen de verhaallijn
    - custom made wapens (ook multiplayer)
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    wat bedoel je dar nouw weer mee wil je zelf je wapens maken?
    en zo groot zijn de guns in halo helemaal niet en de AI in halo is al 1 van de betere in de game wereld
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ikdenk dat dat opgelost wordt doordat alle games voor de 360 op 16 : 9 formaat gemaakt worden, dan heb je daardoor zowiso meer zicht, uitgaande dat de wapens in verhouding even groot blijven.
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik ben het gedeeltelijk met je eens
    punt 1,2,4 en 6 zou ik ook graag trug willen zien in halo 3
    maar dat custom made wapens snap ik niet helemaal en die grote guns vind ik een beetje overdreven
     
  13. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindbazen :{. Dat lijkt me dus helemaal niks, moeilijke eindstukken, dat wel. Maar echt een eindbaas, dat zou anti-Halo zijn.

    @ svennies
    Je bedoelt vertrekpunten van je tegenstanders, of van jezelf? Dat van die tegenstanders wil ik ook graag terug zien. Dat juist de Covenant verschillende vertrekposities hebben, om zo de replay van een bepaald punt hoog te houden.

    En laat alsjeblieft de Flood een AI hebben...
     
  14. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    - Ik kan me een bepaalde eindbaas voor 'the arbiter' herinneren op een neerstorted schip......
    - Ik kan me ook een bepaalde harige aap met een ubergrote hamer voor de Master Chief.....



    Btw, ik zou wel als eindlevel een supergroot slagveld willen hebben met duizenden elites versus enkele tientallen masterchiefs/mensen. En dan op een warthog stappen en door tientallen grunts en elites ploegen. 8)
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    eindbazen anti-halo? en tartarus dan, die komt ook uit halo, van mij mogen ze wel weer zo'n kunst stukje doen als het einde van halo 1, met die auto
     
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    dan zou het leuker zijn als je met een pelican er boven gaat vliegen en dan de pelican bestuurt en bommen dropt terwijl de marines in de turrets zitten of jij in de turrets vice versa.
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten weer terug naar de halo 1 stijl, vooral in de singleplayer. De singeplayer uit halo 1, met de grote battles en de opzwepende muziek, is zo veel beter als dat gepruts in deel 2.

    MP is lastig, Halo 2 is sneller maar bij halo 1 kwam het meer op skills aan. Daar moet meer balans in vind ik in deel 3.
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    met de singleplayer had ik dat ook, in de 1e halo zat ik veel meer in het verhaal, het was veel spannender, een beter verhaal. je stond er vaak alleen voor.

    Ik verlang ook wel weer terug naar die lange gevechten over xboxconnect. bijv. op sidewinder CTF met 5 flag captures.
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    Het was geen vliegend shi maar een vallend onderzoeks station en daar killde de arbiter The Hetric leader

    Harige aap = Tartarus en die werd verslagen door The Arbiter

    de Master Chief heeft geen "Eindbaas" verslagen
     
  20. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een ei, je speelde als arbiter tegen tartarus, niet als master chief, waarom denk je dat je anders alleen maar elites als hulp kreeg (afgezien van Sgt. Johnsson dan)

    denk jij dat je als half mongool, half zombie zo makkelijk slim en tactisch kan nadenken
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina