Ik speel nu een paar weken dit spel, het is een MMORPG en het is echt super verslavend ik kan het iedereen aanrade! {www.mapleglobal.com} als je het ook wil spelen en ga daarna op Bera server spelen, channel maakt niet uit als je het dan speelt whisper dan naar : iXThunderXi <-- dat ben ik
Okeej okeej je kan dus kiezen uit wizard, warrior , archer en thief ik ben dan wizard maar je kan als beginner het beste warrior kieze dat is gewoon je STR zo hoog mogelijk doen.. Elke "job" heeft andere stats : Wizard: INT en LUK Warrior: STR en DEX Archer : DEX en STR Thief : LUK en DEX Je begint tegen hele kleine monsters te vechten, slakken enzow maar hoe beter je word hoe vetter de vijande je moet het gewoon een keer probere Ik post later wel screenshots aangezien ik nu op school zit Mn avatar is trouwens een poppetje uit maplestory
Ik speel dit spel ook sinds kort en moet zeggen dat het best wel vermakelijk is. Zeker een aanrader, ik ben alleen nog maar iets van level 8 en nog Beginner. Wanneer kan je dan kiezen tussen Warrior enz?
Zodra je van het kleine eiland over bent gegaan kun je naar verschillende de steden gaan om een job te kiezen. Elke stad heeft een andere job keuze. Voor de meeste moet je lvl 10 zijn maar voor een magician hoef je maar lvl 8 te zijn. Wizard: LVL 8 INT 20 Warrior: LVL 10 STR 35 Archer : LVL 10 DEX 25 Thief : LVL 10 DEX 25 Deze stats moet je dan vanaf begins af aan op krikken voor een bepaalde job, dat vind ik persoonlijk wat makkelijker dan.
d0ed.. was hier al geen thread over? kheb ook al een tijdje gespeeld, lvl 25 ofzo.. maar kvond't niet leuk meer, werd echt te saai.