1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal maar punten in je posts moeten gebruiken...
    Pfff, teveel werk |:-
     
  2. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Revolution wordt gewoon top! Nintendo kennende komen weer een aantal goede titels uit. Innoverende titels als Donkey Kong Junglebeat zijn echt origineel en geeft je een WOOOW-gevoel. (Bij mij dan) Man wat zal Zelda dan tof worden....En om maar niet om Metroid Prime 3 te denken... Zelfs 3rd party-ontwikkelaars gaan de techniek van de nieuwe controller gebruiken. Dit wordt zo cool!!
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    met zo''n controller is het niet lekker spelen lijkt me, wel grappig, maar verder niet... verder niet zulke boeiende games, meer voor child purpose dan voor de wat ouderen...
     
  4. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Dus jij kijkt meer naar hoe een console eruit ziet en welke functies hij heeft, waar je de helft geeneens van gebruikt...of begrijp ik je nou verkeerd.

    Ik kijk eerder wat een console kan...wat voor games het heeft. Uiterlijk is mooi mee genomen maar als ie iets minder mooi is maar wel ontzettend dope games heeft koop ik die wel...dan zet ik em wel in de kast:)
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt revolutionair gewoon. Die controller alleen al... daar moet je echt Nintendo voor heten! Ik vind het bijzonder en ben zeer benieuwd naar de console.
    Ze gaan lekker hun eigen weg!
     
  6. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Die console ziet er wel strak uit. Ik heb het niet zo met die kiddy cube (als je weet wat ik bedoel). Alleen die controller heb ik mijn twijvels over, net als die PS3 controller die op een grijse bannaan lijkt:D). Ik heb wel in een filmpje gezien dat die controller ook bewegingen gegistreed dat is wel vet. Want wie beweegt er dan niet mee tijdens het gamen!
     
  7. Majestic12

    Majestic12 Haat mods

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een dom ding :p
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, ok, weer wat geleerd. :+ Opzich best wel lomp aangezien ik de naam niet zo beroerd vind, iig beter dan 360. Hopenlijk komen ze op een leuke naam voor dit beestje :)

    Hahahahaaaaaaaa _0/

    Nee :)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    De mogelijkheid hebben tot geweldige games zegt nog niet dat er ook geweldige games komen.

    Ik wacht eerst af tot er zoveel filmpjes zijn van alle 3 de console's en ik mogelijk op demopod's heb gespeeld tot ik echt een nieuwe nextgen consolo koop.

    Tot die tijd heb ik nog 50-60 xbox games en 10-15 ngc games.
    Ze worden vast ook nog wel "redelijk" snel goedkoop na de launch.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het ook toch wel een beetje raar dat ze de naam Revolution niet gebruiken. Ten eerste ligt de naam lekker en ten tweede het past heel goed bij het product.

    Ik kwam net nog een prettig berichtje tegen:

    ''Veel bezorgde gamers kunnen we gerust stellen, niet alleen is het mogelijk om zowel je WaveBird controller als de normale GameCube controller te gebruiken, ook zullen er bepaalde extensies voor uitkomen.

    Dit was nagenoeg al bekend, maar Nintendo zal dus een 'classic-style' vormige controller uitbrengen, waar de Revolution controller in zou moeten passen. Verder wist Iwata-san nog te vermelden dat het systeem uitermate geschikt is als 'Virtual Console', waarmee ze waarschijnlijk de gehele catalogus gaande van de NES tot aan de GC bedoelen, en ook de multi-platform games zullen perfect speelbaar zijn erop.''

    Je kan dus ook gewoon je Wavebird nog gebruiken.
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een geweldig apparaat maar nintendo titels spreken mij nu eenmaal niet zo aan. Ik hoop dat er ook titels komen die me wel wat lijken want met zo'n controler spelen lijkt me geweldig :)
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    voor mij ligt het aan de online functie als die goed word dan neem de de nintendo.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo heeft gezegd dat ze voor de Revolution meer 3rd party ontwikkelaars hebben weten te strikken. Er zo'n ook veel 3rd party ontwikkelaars erg positief over de Revolution, dus de vooruitzichten zien er goed uit.

    Nintendo heeft eindelijk ontdekt dat online gaming belangrijk is en dat het voor de toekomst heel belangrijk is. Ze gaan dus ook een online netwerk opstarten.
    Stel je eens voor, MarioKart online, MarioParty online etc.....
    Zou wel heel tof zijn.
     
  14. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening denk ik dat ie gaat floppen maar het kan ook zo zijn dat het een gigantische knaller wordt deze console wordt zo onvoorspelbaar _O_

    De mainstream gaat denk ik toch voor XBOX360 en PS3 en Nintendo weer op de 3e plaats eindigd.

    Eerst de PlayStation 3 kopen daarna komt deze wel in me woonkamer te staan mocht ie lekker spelen en goede line-up hebben.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat men de Revolution niet als hoofdconsole gaat gebruiken, maar meer als een 2e console. Zeker als de prijs niet te hoog en naar alle waarschijnlijkheid zal deze prijs niet hoog zijn, tussen de 150 en 250 euro. Ik denk daarom ook dat er toch wel veel mensen zijn die een Revolution zullen halen, als 2e console. Hoewel de echte Nintendo core hem als hoofdconsole zal gebruiken.
    De Revolution komt bij zeker naast mijn Xbox360 te staan.
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd... ik ga de rev als een 2e console gebruiken. Was er nog niet zeker van of ik hem ging kopen. Maar de besturing lijkt me erg tof. Houd wel van de kant die Nintendo opgaat. Zelfde reden waarom ik een DS heb.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, met de DS hebben ze ook een nieuwe weg ingeslagen en dat is een succesvolle zet geweest. Ik heb de DS ook gekocht omdat het vernieuwend was, je beleefde de games op een hele andere manier. Het is gewoon tof om te zien dat Nintendo niet alleen een console uitbrengt met alleen maar nog mooiere beelden, maar ook de manier waarop we gamen en hoe we de game beleven veranderen.
    Laten we het hopen dat dit ook met de Revolution gebeurt. Gezien de hele geschiedenis/historie van Nintendo en wat Nintendo allemaal heeft betekend voor de gamingwereld horen ze er gewoon bij te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan met zo'n controller ontzettend leuke toepassingen maken in bijv, shooters. Maar ook allerlei nieuwe gameconcepten kun je maken waarbij je gebruik maakt van diepte. Erg orgineel en zij laten tenminste zien dat het ook anders kan, ms en sony bakken alleen maar door op oude bewezen concepten.
     
  19. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie openingspost. Misschien dat deze link nog bruikbaar voor je is: klik.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Thanks! :)

    Is idd een bruikbare link, zal hem even in de openingspost erbij zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina