yo ff een vraagske wie heeft hitman 2 al uitgespeeld en als je het dat al hebt gedaan hoeveel keer ben je al silent assassin geweest (ik nog nooit enkel juist profesional maar ik had 1 iemand te veel gekilled ) hitman2 rulez voor de mensen die het nog niet hebbe gekocht
Uitgespeeld. Ze zouden een Live versie kunnen maken en dat je dan concurrent van elkaar bent. Dat je zelf een karakter kan maken en daarmee door een virtuele wereld missies kunt uitvoeren. De een kent de anders immers niet, maar je zou iemand anders opdracht kunnen pikken ofzo... Denk aan die film met Silvester Stallone. Edit: Je bedoelt Asassins -Alpha
idd zou graaf zijn dat je iemand ziet ondercovr als guard en wat blijkt dat het een 2de hitman is ofzo moet echt machtig zijn
of dat je met meerderen iemand moet vermoorden. een lokt de aandacht en jij sluipt van achter en................... ik heb hitman2 uitgespeelt rating zou wel mass murder zijn geweest maar nu ben ik bezig alles op SA uit te spelen. maar dat lukt niet echt door de levels in japan. dus ik zou wel op proffesionel uitkomen
ik moet nog 1 missie te gaan, de meeste missie heb ik op professional uitgespeelt. effe een vraagje tussendoor. ik zit bij het laatste level, en in het begin moet je naar het huisje gaan om wapens te halen. is het jullie gelukt om zonder gezien te worden daarheen te sluipen?
Volgens mij gaat dat ook niet lukken. Ik ben er heen gerend en heb daar mijn m60 gepakt en ben gaan sprayen met dat ding.... Lukt aardig hoor....ze leggen dan meestal snel het loodje.
er loopt een mannetje ergens rond de start plaats de hele tijd heen en weer. misschien moet je die ff fiber wiren en zijn kleren pakken. Ik ben er zelf naar toe gerent. HEt kan ook zijn dat je geen wapens heb maar dat weet ik niet cker
een gaurd fiber wiren in dat missie is volgens mij onmogelijk, want je moet hurkend lopen om dat te dioen, zoniet dan kijken ze achterom en dan wordt je gezien. en hurkend achter hem aanlopen dan ben je gewoon niet snel genoeg.
Ik ga niet verder met een level voordat ik hem op Silent Assasin heb gehaald, ben nu dus pas in TubeWay Torpedo, maar wel Anathema, St. Petersburg Stakeout en Kirov Park Meeting op SA gehaald Kirov Park Meeting op SA = heeeeeeeeeeel simpel
He, hoe kan je ervoor zorgen dat je weer 7 saves per level krijgt, alleen door de saves te deleten???? Want als ik een level opnieuw wil spelen heb ik bv. nog maar 2 saves over.
Sergei has the padre. What a loser. Him and all of his thugs are at the sanctuary, and there are plenty of them. 20 Total, not counting Sergei himself. This is your turf, its not going to be easy, but you have to show them how it's done. Target : Sergei Zavarotko Total Enemies : 21 [Bodyguards] Total Innocents : 1 [Father Vittorio] Objective(s) : Kill Sergei Zavarotko, rescue The Padre Best Disguise : Bodyguard Weapons Found : 9mm Pistol, SMG, SP12, SVD Sniper, W2000 Custom Sniper Agency Supplies : Nothing, but you have access to your weapons shed [Enemy Desc] [Weapon/Item] Bodyguard SVD Sniper (x6), 9mm Pistol (x5), SMG (x6), W2000 Custom Sniper (x4) Sergei Zavarotko SP12 Shotgun [Disguises] [Note/Item] Bodyguard Last call for a suit and cool sunglasses Target/Objective/Weapon/Ammo Locations: [What] [Where] Sergei Zavarotko Church, confessional booth The Padre Church, confessional booth Church Key Basement, 2nd room ***Completion Tips*** Ok, here it is. You have two choices. Run like mad to your shed and grab a choice weapon very quickly. (SP12, M4, M60, these are ideal if you have them). Kill the 5 guards outside. Make your way to the church and take out the remaining 16 guards. Once all the guards are dead The Padre will give you a hint dealing with something like "The Heart". It varies each time, but the hint is the same, aim for the heart in the confessional booth where Sergei is holding Vittorio hostage. It's wise to grab up one of the sniper rifles, and find some decent cover where you can still take the shot from. After you shoot Sergei through the spot in the booth, he will come storming out mad with a SPAS-12; you'll die if he sees you. If he doesn't see you, he'll be waiting up on the balcony above the confessional booth. Head shot. Game over... But... do this level trying to be stealthy, its a task, but can be done. If you go the stealth route, the church key down in the basement might be of some help.
2x uitgespeeld, op Mass Murderer en Slayer SA lukt me eigenlijk nooit =/ ik loop langs een guard, ze beginnen te yellen en blam schieten ze me door de biljartbal ]:-