Hitman 2: heb je hem al uitgespeeld

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fanta, 5 nov 2002.

1. Fanta

Fanta Guest

yo
    ff een vraagske wie heeft hitman 2 al uitgespeeld
    en als je het dat al hebt gedaan hoeveel keer ben je al silent assassin geweest
    (ik nog nooit enkel juist profesional maar ik had 1 iemand te veel gekilled }:] )

hitman2 rulez voor de mensen die het nog niet hebbe gekocht ;)

2. Ik heb hem ook uitgespeeld, coole game. Me rating was psychopath]:- :) :p

3. Fanta

Fanta Guest

LOOOOOOOL goe zo doe zo voort :p
    mijn totaale rating was euuh ice man of butonman

4. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    mass murderer :+

5. Fanta

Fanta Guest

hehe kvind voor al die p-12 shotgun mega graaf dan ben ik onstop baar 8) 8) 8) 8) 8)

6. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Uitgespeeld.
    Ze zouden een Live versie kunnen maken en dat je dan concurrent van elkaar bent.
    Dat je zelf een karakter kan maken en daarmee door een virtuele wereld missies kunt uitvoeren.
    De een kent de anders immers niet, maar je zou iemand anders opdracht kunnen pikken ofzo...
    Denk aan die film met Silvester Stallone.

Edit:
    Je bedoelt Asassins :) -Alpha

7. Fanta

Fanta Guest

idd
    zou graaf zijn dat je iemand ziet ondercovr als guard en wat blijkt dat het een 2de hitman is ofzo :) moet echt machtig zijn:D

8. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3

of dat je met meerderen iemand moet vermoorden. een lokt de aandacht en jij sluipt van achter en...................

ik heb hitman2 uitgespeelt rating zou wel mass murder zijn geweest maar nu ben ik bezig alles op SA uit te spelen.
    maar dat lukt niet echt door de levels in japan. dus ik zou wel op proffesionel uitkomen

9. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog 1 missie te gaan, de meeste missie heb ik op professional uitgespeelt.

effe een vraagje tussendoor. ik zit bij het laatste level, en in het begin moet je naar het huisje gaan om wapens te halen.
    is het jullie gelukt om zonder gezien te worden daarheen te sluipen?

10. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij gaat dat ook niet lukken.
    Ik ben er heen gerend en heb daar mijn m60 gepakt en ben gaan sprayen met dat ding....
    Lukt aardig hoor....ze leggen dan meestal snel het loodje. :+

11. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    er loopt een mannetje ergens rond de start plaats de hele tijd heen en weer. misschien moet je die ff fiber wiren en zijn kleren pakken. Ik ben er zelf naar toe gerent. HEt kan ook zijn dat je geen wapens heb maar dat weet ik niet cker

12. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een gaurd fiber wiren in dat missie is volgens mij onmogelijk, want je moet hurkend lopen om dat te dioen, zoniet dan kijken ze achterom en dan wordt je gezien. en hurkend achter hem aanlopen dan ben je gewoon niet snel genoeg.

13. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Mass Murderer:{

Niet echt super dus.

14. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, jullie bakken er ook niks van :+

15. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet verder met een level voordat ik hem op Silent Assasin heb gehaald, ben nu dus pas in TubeWay Torpedo, maar wel Anathema, St. Petersburg Stakeout en Kirov Park Meeting op SA gehaald :)

Kirov Park Meeting op SA = heeeeeeeeeeel simpel :)

16. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    He, hoe kan je ervoor zorgen dat je weer 7 saves per level krijgt, alleen door de saves te deleten???? Want als ik een level opnieuw wil spelen heb ik bv. nog maar 2 saves over.

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sergei has the padre. What a loser. Him and all of his thugs are at the sanctuary, and there are plenty
    of them. 20 Total, not counting Sergei himself. This is your turf, its not going to be easy, but you have
    to show them how it's done.

Target : Sergei Zavarotko
    Total Enemies : 21 [Bodyguards]
    Total Innocents : 1 [Father Vittorio]
    Objective(s) : Kill Sergei Zavarotko, rescue The Padre
    Best Disguise : Bodyguard
    Weapons Found : 9mm Pistol, SMG, SP12, SVD Sniper, W2000 Custom Sniper
    Agency Supplies : Nothing, but you have access to your weapons shed

[Enemy Desc] [Weapon/Item]

Bodyguard SVD Sniper (x6), 9mm Pistol (x5), SMG (x6), W2000 Custom Sniper (x4)
    Sergei Zavarotko SP12 Shotgun
    [Disguises] [Note/Item]

Bodyguard Last call for a suit and cool sunglasses

Target/Objective/Weapon/Ammo Locations:

[What] [Where]

Sergei Zavarotko Church, confessional booth
    The Padre Church, confessional booth
    Church Key Basement, 2nd room

***Completion Tips***

Ok, here it is. You have two choices. Run like mad to your shed and grab a choice weapon very quickly.
    (SP12, M4, M60, these are ideal if you have them). Kill the 5 guards outside. Make your way to the church
    and take out the remaining 16 guards. Once all the guards are dead The Padre will give you a hint dealing
    with something like "The Heart". It varies each time, but the hint is the same, aim for the heart in the
    confessional booth where Sergei is holding Vittorio hostage. It's wise to grab up one of the sniper rifles,
    and find some decent cover where you can still take the shot from. After you shoot Sergei through the spot in
    the booth, he will come storming out mad with a SPAS-12; you'll die if he sees you. If he doesn't see you,
    he'll be waiting up on the balcony above the confessional booth. Head shot. Game over... But... do this
    level trying to be stealthy, its a task, but can be done. If you go the stealth route, the church key down
    in the basement might be of some help.

18. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    2x uitgespeeld, op Mass Murderer en Slayer :+

SA lukt me eigenlijk nooit =/

ik loop langs een guard, ze beginnen te yellen en blam schieten ze me door de biljartbal ]:-

Deel Deze Pagina