De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat voor`n stekker dan?

    Als er een DVI of HDMI aansluiting ontbreekt, mag het scherm ook niet als HD Ready worden gecertificeerd.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet het niet.

    Edit:/

    Handleiding erbij gepakt.

    Hoe veel stekkers zitten aan de kabel van de xbox 360 van €399?

    5 toch.

    Nouw ja, EXT 4 van onze TV is in HD, staat in hadleiding en tv zelf
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2005
  3. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag weten waar je die HDMI stekkers haalt tenminste wel goedkoop dan, want ik zag em eerst voor 70euro?!!
    En kan je ook HD gamen zonder een HDMI steker of is de beeldkwaliteit alleen HD als je HDMI hebt aangesloten.
     
  4. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin kan ook via de component ingang lees het volgende:

    XBOX 360 COMPONENT HD-AV CABLE
    Zorgt ervoor dat Xbox 360-gamers direct op standaard- en high-definition beeldschermen kunnen genieten van de beste games en graphics.

    (om volledig gebruik te kunnen maken van de XBOX 360 COMPONENT HD-AV CABLE en van de high definition beelden van de Xbox360 moet uw tv beschikken over de zogenaamde component ingang. Deze ingang is te herkennen aan 3 ronde ingangen met de kleuren rood, groen en blauw naast elkaar en worden vaak aangegeven met de termen Y. Pr. Pb of op deze manier: Y, Pr/Cr, Pb/Cb. Deze niet verwarren met een alleenstaande gele ingang (voor standaard video signaal) en de alleenstaande rood/wit (geluidsingang) De 3 component ingangen zitten altijd naast elkaar op een televisie en zijn meestal apart gelabeld als component input.

    als de tv deze component ingang heeft en hij is HDTV ready moet het goed zijn!
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv van ons heeft die component ook.
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Officieel moet er een dvi / hdmi ingang opzitten dat een component ingang gebruikt kan worden voor hd signalen staat er helemaal los van. Zo is de definitie van hd-ready nu eenmaal.
     
  7. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt en minimaal moet je tv ook 720p ondersteunen en GEEN 525p of minder.
    Want dat had een vriend van mij die had een breedbeeld met 5..p iets en hij was gelijk aan het zeggen dat hij ook hd had want hij had een component aansluiting, maar die is dus makkelijk gezegd niet HD geschikt.
     
  8. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand enig idee of er ook een degelijke hd-tv komt, die voor ongeveer 500 euro verkocht zal worden? binnen een half jaar dan :)
     
  9. smirnoff black

    smirnoff black Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    yo gaten ik ben deze thread al een tijdje aan het lezen maar nu wil ik er toch ook effe in.
    ik wil ook een hd tv kopen maar hoe weet je zeker dat xbox360 hem zal ondersteunen want MS heeft toch nog geen officiele lijst uitgegeven ????
    mijn voorkeur zou uitgaan naar deze http://www.samsung.com/be-nl/products/tv/lcdtv/le26m51b.asp
    is deze wa te doen en zal hij zonder probleem 720P weergeven want er staat bij progressif een bolleke ??

    thanks
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @smirnoff black

    Die tv die jij wilt halen (samsung) is perfect om op te gamen,
    hij is hd-ready en heeft een resolutie van 1366x768.
    Dus het beeld zal heel mooi zijn .
    Ik ga zelf voor bijna dezelfde als jij ook van samsung.
    Lees maar een aantal threads terug wat z3ro-p@r@dox ervan vind.
    Hij heeft z,n eigen review geschreven wat hij ervan vind,en hij is er erg positief over.
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat kosten deze tv's nou? onhandig dat het nooit op de site staat als richtprijs ofzo maar dat je het bij de dealers moet gaan opzoeken..
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Samsung van mij heb ik online besteld voor nog geen 1000 euro als je die bedoelde....:)
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej Z3R0 ga jij nou eigenlijk die ISF calibratie nog laten doen? Zoja, ben ik namelijk echt benieuwd naar jouw ervaring hiermee en het resultaat natuurlijk.. :) Want heb laatst gelezen dat je erover twijfelde, dus ga je het nog laten doen of niet?
     
  14. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goede combinatie digitale ontvanger en schotel.
    Ik bedoel dan welke merken en welke prijzen.
    Maakt niet uit hoe duur als het maar een goed zetje is.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast komt gewoon dinsdag langs zoals ik al eerder had afgesproken :)

    Ik twijfelde idd even omdat ik na aankoop en zelf wat met instellingen geprutst te hebben ik al heel tevreden was over het resultaat, echter het kan altijd mooier dat geloof ik ook wel weer. Bovendien kwamen mijn twijfels vooral uit het feit dat mijn banksaldo het momenteel eigenlijk liever niet heeft, maar daar heb ik me overheen gezet :9
     
  16. Tja, lastig Zero paradox. toen ik de verhalen las over grayscalen dacht ik, het zal wel goed zijn als een kenner alles bijsteld. (Al pretendeer ik natuurlijk zelf genoeg te weten om mijn TV bij tes tellen met testsoftware). Toen je me vertelde wat de prijs was, dacht ik daar wel meteen anders over. Ik begrijp je twijfels. Laat ons hier zeker weten wat het resultaat is, ik ben heel benieuwd :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2005
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie horen het dinsdag nog, zodra die gast is geweest en ik het een en ander heb kunnen checken :)

    Ik heb toch geen reet te doen de hele dag, en tijd zat om naast het gamen jullie op de hoogte te houden van mijn bevindingen....Pimpmaster weet wel waarom of nie ? :9;)
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand mij uitleggen wat dat is dat isf calibratie ofzo
    Is dat noodzakelijk ofzo???
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee het is niet noodzakelijk. Een ISF calibratie houdt kort samengevat in, dat ze de beeldkwaliteit optimaal voor je instellen (contrast, helderheid, kleur etc...).
     
  20. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan Z3R0-P4R4DOX niet gewoon doorgeven wat ze bij zijn tv doen, of veranderen ze ook wat in menu's/software waar je zelf niet in kan komen (zal wel). Toch ben ik benieuwd naar wat ze instellen voor contrast, helderheid, kleur etc, omdat ik de tv ook heb besteld. En als Z3R0-P4R4DOX zo aardig zou willen zijn om dat door te geven als die man is langsgeweest zou me top lijken :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina