Iemand die ik ken vroeg me hoe hij alles van Acces nr een Word documentje kon kopiëren. Met werkbalkjes erbij. Weet iemand dit? Alvast bedankt.
Dus hij wilt een Document, dat hij in Access heeft gemaakt, in Word kunnen openen, zonder problemen? Wat ik dan altijd doe, is de code die achter de bestandsnaam staat (bij plaatjes bijv. .JPG) veranderen in de gewenste code. Werkt bijna altijd, zolang je niet plaatjes in tekst bestanden gaat veranderen
acces naar word kan niet ... en wil je ook niet ... de één is een database en de andere een tekst editor ... twee verschillende applicaties
Ipv ctrl+c en ctrl+v => selecteer een tabel en klik in de knoppenbalk op 'Publish it with Microsoft Office Word Als je meer info over de tabel wil (welke velden zijn er, welke indexen, ...) => Kies in de knoppenbalk de optie 'Documenter' en selecteer de tabellen,queries,... waar je gedetailleerde info over wil
Tuurlijk kan je het wel willen, kan je er tekst ombouwen om een bepaald deel van die database die je hebt gebouwd en dat deel wil je laten zien