Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij hadden ze andere kleine dingen mogen verbeteren, zoals de mogelijkheid om alle replays uit te zetten in online games. Daarnaast hoop ik van harte dat de AI van de spelers is verbeterd, want in PES4 was die toch niet optimaal. Hoe vaak is het niet voorgekomen bij mij dat de bal vlak naast de keeper rolde (zachtjes) en deze 'm gewoon liet gaan? Of spelers die blijven staan als de tegenpartij aanvalt en gewoon langs je eigen spelers lopen, tot jij van spelers wisselt en weer achter de bal aanrent.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    :+ Ik heb laatst de demo van Fifa 2006 gespeeld en die viel mij heel erg tegen dus ik denk dat PES5 bij mij heel goed gaat scoren en ik ben vast niet de enige!
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Da's een waar woord ! :9
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een keer een spel op de ps2 gespeeld en daar kon je ook schwalbe maken en kon je er ook geel voor krijgen.

    weet iemand of deze punten beter zijn?:

    -penalty's die soms gewoon door het midden gaan
    -pasen naar het verkeerde mannetje terwijl je duidelijk met je thrumbstick naar de andere kant doet
    -bij hoge steek pases dat dan altijd de verdediger ongeveer struikelt en dan achter de feiten aan loopt
    -dat mannetjes soms hele stomme eigen goals maken(2 meter voor de lijn de bal onderscheppen maar gewoon het goal in lopen)

    voor de rest vond ik het altijd een super spel speel het nog steeds elke dag over live tegen een vriend.en welke veranderingen in de gameplay of controlls zitten in pes5( en welke licenties zitten er in pes5?en welke truukjes?)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    -Bij penalty's gewoon ECHT je knuppelte of D-pad naar een hoek richten. En ook zo houden.
    -Dat pasen naar het verkeerde mannetje ZOU nog wel eens kunnen gebeuren, maar dat je naar links mikt en hij de bal naar rechts speelt :confused: ?! Neej, dat heb ik nooit gehad :9 Dan doe je toch iets goed fout.
    - Bij een hoge steekpass is de SPITS (aanvallend mannetje) altijd in het voordeel aangezien hij al aan het rennen is in de diepte.
    De verdediger moet dan idd, of optijd aan rennen of hij rent gewoon achter de feiten aan jah :+
    - Soms kl*te eigen goals komen voor jah. Maar 2 meter voor de middelijn aan-nemen en in eigen goal lopen? Ook hier doe je iets fout :p , gauw naar de andere kant met je knuppeltje richten!!

    In PES 5 zijn er een aantal lichte veranderingen. Die IK persoonlijn erg prettig vind. Ook het slidingen is gewoon SUPER relaxed geworden :) .
    Er waren een aantal nieuwe truukjes, maar dan moet je even de PREVIEW lezen, paar pagina's in dit topic terug. *)
    Qua licenties, zijn het gewoon dezelfde als in PES 4, maar zijn er Arsenal en Chelsea bij gekomen uit de Premier League.
    Ook paar portugese clubs erbij volgens mij :)!
    En ik hoop dat er ook nog een aantal CLUBS (het liefst allemaal :cool: ) uit de Bundesliga Gelicenseerd gaan worden!!

    En voor mij, hoop ik dat hij ECHT op de Xbox 360 te spelen is :eek: , en volgens FARDO is dit mogelijk :) . Dus....
    ga ik hem halen op de Xbox 360! _O_
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PES5 komt uit voor de gewone Xbox. Maar hij is daarna wel gewoon door te spelen op de 360. PES6 wordt het eerste deel dat echt voor de 360 gemaakt wordt.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Penelty's vind ik bij bij PES4 ook redelijk klote.Heb nooit het gevoel dat ik de totale controle heb.Het gebeurt me vak genoeg dat ik in de bovenste hoe mik en dat ie dan na benede gaat. Een krachtbalk zou de beste oplossing zijn :)

    Ik neem aan dat hij de doellijn bedoelt ;)

    Is me ook wel een paar keer gebeurt dat de keeper de bal niet tegenhoud en dat een speler dan 2-3 meter voor de doellijn de bal ineens voor de voeten krijgt en dan zo in zijn eigen goal loopt
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    Penals is inderdaad lastig, vooral op live kan je mee verliezen
     
  9. mars15

    mars15 Guest

  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Goor? Ik hoop dat ze die er in pes 5 wel uit hebben gehaald. Wie is die Feyenoord speler eigenlijk? Castelen ofzo?
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ja castelen

    en goor was er toen nog geloof ik toen die jappen versie uit was
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, ik hoop wel dat de laatste transfers ook daadwerkelijk in het spel zitten.
    Want in de PES 5 demo zit OWEN ook nog bij REAL. Kan natuurlijk niet :) maar is gauw te verhelpen lijkt me.
    Bij fifa 2006 zijn de transfers ook maar tot augustus ofzo bijgewerkt hoorde ik |:- !!

    Ik vind de koppen er goed uit zien, zelfs charisteas heeft zo'n lijken kop in het spel (sorry, maar ik vind hem echt zo'n wazig hoofd hebben, nu helemaal na die botsing gisteren :cool: )
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Owen zit bij Newcastle, evenals Van Bommel bij Barca zit.
    Robinho zit bij Real, Vieira bij Juve.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    bron ?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga kijken op www.peslive.nl zou ik zeggen. Daar zitten de échte PESsers die dus ook al PES5 voor de PS2 hebben.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Echte PESers hebben de legale versie ;)
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    kan niet wachten ik hoop echt dat hij de 15e komt want dan heb ik herfst vakantie maar ik rees pas de 20ste dus dan kan ik nog maar 2 dagen in me vak spelen.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Echte PESsers doen er alles voor om het nieuwste deel te spelen! Hun spelen namelijk ook de WE-series.
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    pffff...
    Echte pesérs zorgen d'r eerst maar es voor dat ze op 6* de pc verslaan met 4-0 met Ado - Real. :cool:
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dirk..ik zeg 1 ding: ga 's kijken op peslive.nl en laat je verbazen! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina