dit geloof je gewoon niet maar hij is al klaar en zelfs te koop......een waardige opvolger van de onlangs uitgekomen psp. http://www.flurl.com/uploaded/POPStation_500.html
nee, van die zwarte markt namaak dingen, is geloof ik van elke console wel een van na-gemaakt met 100 in 1 games etc derop
Jij bent ook niet fel van de slimste he? Je kan duidelijk op het doosje zien dat er over geplakt is(de letters,...)
nee serieus jongens............ik haal dit "fresh" van het net af. deze meesterlijke draagbare krachtpatser laat de reguliere en inmiddels zwaar verouderde psp alle hoeken van de kamer zien....en dat slechts voor een 50 euro. neem nu de graphics engine gebruikt in dit fenominale voetbal spel......dit blies mij regelrecht hier de stoel uit. deze next gen machine gaat nog heel wat van zichzelf laten zien. ik snap niet waarom jullie zo lelijk tegen mij doen......'t blijft een klein technisch wondertje. rofl.......wat een reacties whahahaha.
Alleen als je het volledige pakket van 399,- hebt gekocht, daarin zit ook 'Humor' Beuker, dit is echt the shit
verbaas me telkens weer over de intelegentie van de gemiddelde xbw member (En nee.. ik doel niet op beuker maar op de reacties op zijn post..) -_-'
dit zijn gevalletjes van "eerste brullen dat je er bent..en dan pas lezen wat je getypt hebt" komt helaas steeds vaker voor hier maar is gelukkig meestal leeftijd gerelateerd weet er al iemand hier iets over de opvolger van de 360?????
Haha Cy! Ja bij sommige valt dit te upgraden..al is dat niet bij iedereen het geval hier op het forum!
Die komt op 03-12-2005 uit..... En die schijnt echt da bomb te zijn..... Liefst 6x zo snel als de 360...
hahahaah ben jij nouw egt zo dom? war the fock staat pop dan voor? sit er een pop in? man serieus.. het is de psp maar de s = o moeilijk te begrjipen? nee tis gewoon triest dat jij dat gelooft.. hoezo opvolger dan? zo snel kunnen ze nog nix nieuws verzinnen