oude games wel of niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tasso, 26 sep 2005.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Iedereen hier op het forum MOET PES 5 gaan halen, zodat deze zeker BackWard Compitable gemaakt wordt :cool: !
    Nee, ff serieus, ik verwacht wel dat PES 5 veel verkocht gaat worden, waardoor hij dus te spelen wordt op de Xbox 360.
    Verder boeit hij mij NIETS, aangezien ik toch de nieuwe games speel op de Xbox 360.
    Ik heb Alle splinter Cell delen en Halo en Halo 2 (limited) niet verkocht, aangezien het voor MIJ ECHT speciale spellen zijn. Hoewel dat met Halo 2 niet ECHT meer is :p . Maar toch......
    Spelen zal ik ze waarschijnlijk TOCH niet, aangezien ik Ghost Recon 3 en Oblivion met de LAUNCH al haal, en dan ga ik echt niet HALO 2 spelen.

    En ik denk dat dat bij de meeste personen hier is :) , je KAN wel zeggen dat je ze gaat spelen, maar als je nieuwe spellen krijgt, en dus ECHTE Xbox 360 games, je deze toch gaat spelen. En je Xbox games voorlopig NIET uit het doosje komen.
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan koop je die HD er toch los bij ;) (bespaard 0euro maar het geeft je miss een beter gevoel)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dit was bevestigd op tgs althans 99,99% van alle spellen :)

    @marty - ms zegt nu dat je alle spellen 99,99% kan spelen op een paar uitgezonderd
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  4. xbox360

    xbox360 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het core zonder hdd koopt en je wilt je oude games spelen koop je een hdd maar die kost 99 euro en het core 299 bij elkaar is dat 398 euro
    kan je net zo goed deluxe kopen van 400
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat dan ?? :confused:
    Wij hebben hier in Nederland ookal hele goede HD Ready TV's (ik heb er zelfs al een _O_ ), dus voor die mensen die er een hebben is een HD Component kabel heel erg welkom :)
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik heb ook een HD-Ready tv in de woonkamer staan :D
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Keej thnQ.. dat nieuws heb ik net ff gemist O-) had een week geen i-net
    maar is wel goed nieuws.. en die 0,01% zijn toch schijt games die je niet wil spelen
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Harry Potter -_-
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alle nieuwe games zijn B/C
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heel netjes van Microsoft :)
    Meaby, dat ik Far Cry ook nog eens voor een prikkie koop :p . Als hij dan TOCH op de Xbox 360 te spelen is.
    Maar PES 5 was gewoon echt belangrijk voor mij :D , anders had ik gewoon GÉÉN footie op de Xbox 360, en die HEB IK gewoon nodig.
    Dan had het Fifa 2006 moeten worden, maar neej, daar zit ik niet op te wachten O-)
     
  11. xboxgamer21

    xboxgamer21 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik nu ook maare hoe kom ik te weten welke games die ik nu heb dat die het ook doen op de 360 niet dat ik dadelijk kei veel games heb die ik ni op de 360 kan game zou ik wel jamer vinden en zo maare ik wil me xbox met 23 games en 1 controler ook wel verkopen maare wat kan ik er voor vragen dat weet ik namelijk ni er zit pas sinds vorige week de laaste burout bij en gta sandre en nog andere games bij en zo

    /Mod Rrrright. Als ik thuis kom van een lange dag hard werken(:+), en ik wil een paar posts gaan lezen zorg dan dat ze op z'n minst in de buurt van leesbaar zijn.

    Dank u ;).

    -Goiz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2005
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je nou is begint met het praten van duidelijke taal.
    Misschien even de beginners FAQ lezen?

    Stukje daaruit:
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dat juist wel stoer was.
    Stond pas bij de futurzone en er stonden een paar stoere jongens naast me.
    Tenminste dat vonden ze zelf.
    Nou die game was vet lauw en die game stonk, de graphichs van die game waren the bomb.
    Aan dit soort stoer taalgebruik erger ik mij eigen dood.
    Of word ik gewoon te oud.
     
  14. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    laten we weer ontopic gaan
    Ben het wel met tasso eens ook als 15jarige zijnde.
     

Deel Deze Pagina