Mijn computer, de mooie menu indeling is weg.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door woolyonline, 27 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de titel al zegt is de indeling van deze computer weg, ik heb windows xp, daar heb je normaal alle schijven, drive's en usb aansluitingen enz in groepen gedeeld. Het zag eruit als titels met een streep eronder en dan een aantal pictogrammen van bijvoorbeeld de harde schijf, de drives enz. Het ziet er nu uit zoals hieronder, nou is het natuurlijk niet alleen mooier als het verdeelt is, maar dat niet alleen, ik zit namelijk heel erg veel achter de pc, en druk nu wel heel vaak door snelheid en gewen het verkeerde aan omdat het niet meer staat zoals vroeger. Ik heb verder alles al geprobeerd, alle opties geprobeerd enz, ik weet het niet meer. Weet iemand wat ik moet doen?

greetz wooly

pic:

Dan heb in nog het volgende, om geen tread hiervoor te openen doe ik het maar er even bij aangezien ik wil dat moderators die lezen en die de treads lezen.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2005
  2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    je eerste vraag is heel simpel te beantwoorden.. in deze computer druk je op rechter muisknop--> pictogrammen schikken op--> om groepen weergeven.

Dan zie je alles weer zoals ik denk dat je het zoo willen.

3. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. ik zweer echt op m'n eigen graf dat ik dat al had gedaan, niet zoals jij zegt maar gewoon bovenaan op beeld en dan pictgrammen schikken enz... Toen gebeurde er niet wat ik verwachtte of wilde. Nu ik het via rechtermuisknop doe lukt het wel. Hoe dan ook bedankt, nu nog even wachten op mijn tweede vraag voor de moderators.

greetz wooly

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je een vraag hebt over je ban gelieve dan een PM naar mij of Orcrist te sturen, Pm's zijn overigens ook persoonlijk, en screenshots ervan maken word niet op prijs gesteld, ik haal ze dan ook weg.

5. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet bijdehand hoor, maar als je had gelezen staat er dat ik meerdere malen een pm heb gestuurd naar orcrist, en zoals je aan de screens kon zien had ik de 2e kans gekregen. Gaat deze dan ineens niet in en ik na een aantal pm's geen antwoord krijg moet ik toch wat, voor mij was dat deze tread openen zodat orcrist of een andere moderator/administrator het zou zien.

greetz wooly

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag toch echt een heel duidelijke reply op jouw vraag. Maar daar is deze thread niet voor. Zoals ik al zei, stuur een PM.

7. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Slotje dan maar!

greetz wooly

8. Roel1234

Roel1234 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff posten voordat de thread dichtgaat8)

/Mod Geniet ervan m'n jong :D

9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Oke, ik post ook...

10. Roel1234

Roel1234 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een keer!

/Mod Rustig Caj!8)

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar dit is spammen. En mag je dat op dit fora? Nee, dus ik vind het een beetje raar dat een Mod ook nog is gaat reageren van, ja leuk! Geniet er lekker van. Ik doe je toch niets. Ik vind eht niet kunnen.

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deze kan dus op slot.

@Rush nl en Caj Oosters,

Dit is natuurlijk nergens voor nodig :{

@Darkon 83,

Die /mod edits zijn in dit geval niet door een crewlid geplaatst, maar door bovenstaande members zelf. :)

closed

Laatst bewerkt: 27 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina