Ik weet niet zo goed waar ik dit moet zetten, dus doe het hier maar: Ik en 2 vrienden zoeken COD 1 met de uitbreiding. Nou wou ik eerst in xbazr topic zetten, maarja.. de vraag is of als ik tweedehands koop hij dan niet gaat zeuren over de cd-key? Weet iemand dit, of heeft iemand misschien nog een COD1 liggen let me know ..
Ik denk dat je gewoon kunt installeren met de cd-key, als het de originele COD is. Als degene waarvan je het koopt online heeft gespeeld, denk ik dat je dat kan vergeten. (PM ff voor een paar cracked servers in dat geval)
die cracked servers heb ik al ja.. maar we willen nou juist origineel, omdat we dan tegen andere groep vrienden kunnen spelen die momenteel nummer 7 staan van Europa ( en nu kans hebben om 1 te staan). Wij spelen we steeds op cracked server..maar niveau is niet altijd heel goed daar.. daarom willen we tegen Clan van andere vriend. Wnat die zegt steeds dat ie zo goed is, maar dat willen we weleens zien, zeker omdat die vriend van mij echt supergoed is. DIe wint echt overal mee, dus lijkt me spannend om te zien..
Heb hem voor je met United offensive. Orgineel en de CD Keys heb ik niet geregistreerd ofzo. PM als je intresse hebt.
Deze thread staat niet in het goede subforum . Kort geleden is er een centrale COD thread aangemaakt: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76152 Ik zou even met King Of The Dead pm`en, en mocht je nog legale vragen hebben dan kan je die in het bovenstaande topic stellen . closed /Mod *dicht doet -Goiz /Mod thx! was vergeten te sluiten . | Arjan