ik ben pes fan in hart en nieren. maar ik ben aangenaam verrast door de nieuwe fifa het begint stillaan meer en meer op pes te lijken. de gameplay lekker leuk en je moet endelijk eens combinere om een goal te maken. wat ik ook goed vindt is dat je niet meer gemakkelijk kunt scoren buiten de 16meter. ook een pluspunt is de doelmannen zijn ook verbeterd. maar er zijn ook negatieve. het gaat nog ietjes te snel naar mijn mening. wtf is de off the ball control naartoe. en ja er zijn FRAMEDROPS IN HET SPEL. en het nederlandse kommentaar treks op gene bal. buiten de framedrops eindelijk een goed spel geleverd door ea
mm waren de frame drops net zo erg als in de demo/ en wat gebeurt er met de framedroms als je het commentaar uit zet!?
WTF bedoelen jullie met Framedrops? Bij Framedrops denk ik aan ontploffingen die de cpu niet aankunnen e.d. Wat moet ik dan indenken, een bal die stotterend het doel in vliegt?
In ieder geval WEL, dat het spel stotterd . Gewoon heel irritant. Dat de bal daardoor in doel vloog heb ik nog niet gehad. ( DEMO DUS, wordt voor mij ook PES 5 ) Alleen lijkt mij de Career Mode veel BETER in Fifa dan Pes. Althans, de Career Mode van Fifa 2006 nu, spreekt mij wel aan van wat ik ervan gelezen heb. IK hoop dat PES 5 daarin ook wat verbeterd is aangezien die Master League mode na lange tijd saai werd. Toch ga ik gewoon weer voor PES 5. Ik vind het alleen vreemd dat de transfers NIET zijn bijgewerkt en die FrameDrops erin zitten. Dan vraag ik mij gewoon af, HOE DIT MOGELIJK is?! Ze testen die spellen toch volop?
ik speelde net op live maar daar is het gewoon zo als bij fifa 2005 dus vrij weinig lag, natuurlijk niet zo vloeiend als in singleplayer maar met die frame-drops in SP is het natuurlijk ook laggy. Het is in ieder geval wel vet op live maar er zijn nog maar zo weinig spelers Live is sowieso altijd leuker dan SP spelen, vind ik, je speelt tenslotte toch tegen echte mensen...
morgen ff outlaw tennis inleveren, dan krijg ik 20 euro korting is 54.99 - 20.00 = 34.99 voor fifa 2006 mooi prijsje toch
Jazeker, ik heb de game vandaag gehaald en morgenochtend breng ik hem terug! Uitleg volgt morgen, ik heb nu echt slaap nodig!
dus jij stond daar te lagg(ch)en! ik ga denk ik wachten op de 360 versie! Xbm geeft hem overigens een goed cijfer!
ja net langs gehad ze hadden geen fifa.. dus ga ik zo ff naar andere frs maar die gast zei dat ook maar hij is jonger dan 6 maanden dus moet ik echt die 20 euro korting krijgen !
Ik ook niet, maar heb net wel een minpunt ontdekt Ik was aan het verdedigen, en een speler rende recht op mij af, dus ik maakte een sliding..Op dat moment (PRECIES OPHETZELFDE) moment...draait de verdediger de rug naar me toe, en krijg ik de rode kaart Dat heb ik al paar keer gehad, dat ze op het moment dat ik tackle omdraai..TE vervelend
je kan niet echt een sliding maken zonder een kaart te krijgen nee.. maar als laatste man kan je beter gewoon met m meelopen en op B drukken..dan pakt ie m tenminste rustig af..