een klap in het gezicht voor sony

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door M4ST3RB0Y, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony zit de laatste tijd in de hoek waar de klappen vallen zo lijkt het. Dode pixels die gereanimeerd moeten worden, firmware problemen (PSP) en duizenden ontslagen waren al slecht nieuws. Nu lijkt er weer een probleem bij te zijn gekomen.

Het ziet er namelijk naar uit dat er nu al 3rd party developers op de vlucht slaan voor de ontwikkelingskosten van PS3 games.

Het is niet goedkoop om een spel te ontwikkelen voor de next gen consoles maar de PS3 spant de kroon met een gemiddelde van 20 miljoen dollar. Het gerucht gaat dat de PS3 games moeilijk te programmeren zijn, waardoor het ontwikkelen van een game langer duurt. Zoals iedereen weet staat tijd gelijk aan geld en kost het dus veel geld om te ontwikkelen voor de PS3.

Ontwikkelaars lijken dus over te stappen naar Microsoft en Nintendo waar de kosten lager zijn en dat is geen bericht waar Sony op zit te wachten natuurlijk.

Op dit moment worden er meer dan 200 games ontwikkeld voor de Xbox 360. Voor de PS3 zijn het er ruim honderd. Auw! Natuurlijk verschijnt de 360 eerder maar als er echt zoveel ontwikkelaars weglopen dan zal dit cijfer niet veel beter worden. Zo is al bekend dat Condemned niet meer op de PS3 zal verschijnen.

nou het gaat lekker bij het sony kamp.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah .. dit kan makkelijk in de xbox 360 vs ps3 thread ... pure marketting

3. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is natuurlijk k*t voor Sony, Ik neem aan dat Microsoft hiervan gaat profiteren.
    Als Sony in de race wil blijven in de toekomst dan moeten ze wel al deze "problemen" oplossen, anders gaat de kans groter worden Microsoft Sony gaat overtreffen tijdens Kerst...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja maar een hoop gebakken lucht ... ik zie nergens een bron vermelding

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Aan deze post kan ik wel een aantal fouten ontdekken, maar de belangrijkste is dat het makkelijk in andere threads geplaatst kan worden.

~Closed.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Daarnaast is deze discussie al aan de gang. Ik edit zo de link erin. \o/

*Nice timing. ^^.

//Edit;

Hier Werd het ook naar boven gegooid, maar vanaf u dus hier met dit soort info komen aub. En als het ff kan met een bron erbij. :)

Laatst bewerkt: 29 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina