Xbox speelt alleen cd's en dvd's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fabels, 29 sep 2005.

1. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox speelt geen games meer!!! ARGH!!!

Ik heb een probleem met mijn xbox.
    heb hem gekocht van iemand die er vanaf moest en er was niets mis mee. nu heb ik hem ong. een half jaar en hij speelt geen games meer af( de reden waarom ik hem heb) en alleen nog dvd's en cd's. Het is een originele xbox en hij is nog niet open geweest. de garantie is intussen net 3 maanden verlopen maar ik zou hem graag draaiende krijgen. Als ik een spel er in steek dan krijg ik het scherm met het xbox teken te zien dat duurt ongeveer 2 min. en dan komt er te staan your x box recuires service. Er komt ook geen code te staan.
    Ook als ik bij memory kijk dan duurt het heel lang en gaat het beeld schokkerig.
    als ik dan eindelijk bij memory scherm aan kom dan staat er 0 blocks available
    0 blocks used... help me plz?

Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    als ik jou was zou ik een disk reiniger kopen messchien dat dat helpt...en anders tja toch laten repareren bel ff de ms service

3. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen garantie meer... en ik denk dat mijn HD kapot is kan dat?

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    het zou kunnen maar je kan altijd even informeren hoe duur de reparatie is en anders kan je hem zelf altijd nog open maken..(of iemand laten doen die er verstand van heeft)

5. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik dan informeren gewoon in de store?

6. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, hopen dat ze je toch willen helpen met extra garantie ofzo, maar geef je kleine kans, zelf zou ik in ieder geval ff bellen

7. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stel dat de HD kapot is hoeveel zou dat dan kosten en is een HD echt nodig? ik heb ook een memory iets in me controller

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    xbox service nummer: 0800 023 3894
    als ik jou was zou ik hun even bellen en uitleggen wat er precies is en kan kunnen hun je denk ik het beste advies geven(meestal zijn ze heel aardig)

edit:ja hd is echt nodig en hoeveel dat kost weet ik niet dat moet je dan even aan de service vragen.

9. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en kan je 24 uur per dag bellen? anders doe ik dat meteen

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nee ma t/m za en elke dag van een uur of 9 s'ochtends tot 7 uur s'avonds

11. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zal morgen even bellen ik kom hier nog op terug!
    bedankt

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Fabels maakt dat ding dan een "tikkend" geluid??? Een nieuwe gaat je legaal via microsoft volgens mij iets van 100 euro kosten. Maar als ik jou was zou ik gewoon ff rondsnuffelen in de buurt en hem ff een "makeover" geven....

13. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij maakt een soort krakend geluid maar dat is meer het laden... ik heb een 2e hands harde schijf aanbod gekregen voor 10 euro ik weet niet of dit goed is ik ga het gewoon proberen...

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Een krakend geluid??? En dat is dan het laden?? die van mij maakt echt een hele harde tik en dan krijg ik ook error 7 in beeld. Maar als het goed is moet je links in beeld een getal zien.

en die hd 10 euro??? Wat voor 1 is het dan joh???

15. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee had het op zeelandnet gezet... en ik heb voor dat ik dit poste nog even gekeken of er geen cijfer te zien was. dit is niet het geval, dus heb ik het ook niet vermeld

16. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe kan je zien of de HD voor xbox compatible is?

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jongen ga gewoon ff naar een xboxshop bij je in de buurt. die fixen het wel voor je.
    Heb je meteen een grotere hd....

18. Fabels

Fabels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is geen xbox shop in de buurt... klote zeeuws vlaanderen! maar je weet dus niet hoe je kan zien of het xbox compatible is?

19. AgentSmith

AgentSmith Guest

Misschien een klein beetje wijsheid. Mochten de kosten uit de klauwen lopen.
    Spaar dan gelijk door voor een X360 met harde schijf. Kun je ook gewoon de 'oude' xbox games doorspelen. Of praat ik nou poep ?

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, dan ga je maar een paar maandjes nix doen, of voor school bezig, beetje werken, maak jij je ouwe lui ook weer blij :)
    en om toch een beetje ontopic te blijven.
    Zolang je geen vreemd scherm krijgt (je weet wel wat ik bedoel waneer je em ziet) is je HD prima, maar als je geen games kan af spelen, maar wel muziek en films, even kijken naar de tray en kijken welke je hebt. en even schoonmaken uiteraard.

Laatst bewerkt: 29 sep 2005

Deel Deze Pagina