Burnout 4 HELP!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marcozzz, 29 sep 2005.

1. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeyy,

Ik heb sinds kort Burnout: Revenge en ik heb nu bij een aantal steden 7 uitdagingen voltooid op 1 na en dat is dus de volgende:

Bij iedere stad is de 5e uitdaging dat je een of andere speciale auto moet uitschakelen :confused: Wat voor auto is dit? In welk onderdeel moet ik 'm zoeken?? Rijd deze auto of staat ie stil??? Ik zou 't niet weten dus ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen!

Alvast bedankt,

GrZ Marcozzz

2. SlyRacoon

SlyRacoon All gamer, no flamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dag Marcozzz,

Waarschijnlijk bedoelen ze een speciale crash. Dat betekent dat als een auto jou crasht, dan je m dan moet terugpakken. Dat is een speciale crash ofzo.

Ik heb een ander Burnout probleem: ik kan me niet aanmelden op Live! Het scherm

AANMELDEN
    Aanmelden bij Xbox Live...​

Blijft minuten op dit scherm staan, ik heb m soms wel tien minuten laten lopen en dan gebeurt er nog iets. Met al mijn andere Livegames heb ik totaal geen problemen. Weet iemand hier raad mee?

3. cod rocket

cod rocket cod rocket

Leuk Bevonden:
    0
    speciale wagen is meestal je tegenstander de hotrod of die logitec formule 1 wagen ik heb het spel bijna uitgespeeld op 85 procent het is wel echt een vet spel op life zijn er nog wel vaak problemen.

4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals Cod Rocket zegt, af en toe zie je een aparte wagen meeracen die niet op de rest lijkt (zoals een hotrod of formule 1 wagen) en die moet je takedownen. :) :cool: Ik ben er ook pas vandaag achter gekomen wat nou de bedoeling was.

5. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, cool!! :) Harstikke bedankt!!

6. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij een crashrace, 'lone peak'. Hier moet je met een truck een huge ravijn over. Al 20 keer geprobeerd maar ik haal het echt niet.. :|

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kijk eens of je ergens een Speed-Boost ziet.
    Deze geven je automatisch en constant een snelheids-boost waarmee je het waarschijnlijk wel zal halen.

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    of probeer een prefect start te hebben

9. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal je precies een perfect start, waar moet het balkje dan precies stoppen?

die speedboost zie ik nergens liggen. nog niet tegen gekomen in het spel.

10. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik dacht net voor het rode stukje van het balkje :)

11. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Stelletje bromberen, Die Crash en die races zijn zo simpel als wat.
    Ik heb ook een vraagje, Hoe kan je de Dominator Asassin Van de burnout 3 disc op je Burnout revenge game overzetten. Een of andere save moet je dan doen, maar Kan iemand mij precies vertellen wat er gedaan moet worden.

En ik heb al 2 van 3 van die speciale auto's die te behalen vallen. Ik kwam er laatst achter dat ook al als je de elite rank hebt gehaald, je nog veel meer auto's kan unlocken, dus leg de game dus niet gelijk opzij, zo ik een maandje deed en hem daarna weer in de box stopte

Laatst bewerkt: 24 dec 2005

Deel Deze Pagina