KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    3e planeet al! Op welke planeet ben je begonnen?

Op Dantooine krijg je van Vrook een onderdeel. Op Dxun krijg je meerdere onderdelen en op Nar Shaddaa krijg je ook meerdere onderdelen! Op Korriban weet ik het niet?

En misschien weet je het niet, maar je wel zelf met hem praten, zo gauw je alle onderdelen hebt verschijnt er een nieuwe optie.

'Do I got all parts I need?' Het is zoiets. In ieder geval iets in die trend.

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het...maar het duurde eeuwen voor ik de lens fixture had...ik bleef het m vragen:) Ik ging eerst naar nar shadaan en daarna naar Dxun...waar ik dan eindelijk mn lens fixture te pakken kreeg en nog 2 lightsabers:D Nu ben ik aangekomen op korribean. Ik vind het jammer dat je pure evils ventjes van je team niet light kan krijgen...of een hk-47 die jedi zou kunnen worden zou ik persoonlijk echt cool vinden.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Een droid met de Force? Maar goed dat je het nu te pakken hebt!

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Willem : Weet niet of dit bij de andere characters ook werkt, maar denk dat ze allemaal wel tot Jedi / Sith om te vormen zijn. Is me tot nu toe wel gelukt bij Atton, maar heb laatste weken niet meer zoveel gespeeld, ten minste KOTOR nie haha

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Iedereen behalve de Droids en Mandalore. De droids kunnen geen Melee Weapons dragen dus laat staan een Lightsaber. Mandalore zal ook niet kunnen, want je kan met hem nauwlijks een praatje aanknopen. Ook is hij dé Mandalore, en dat is een Mandalorian. Hij zou het niet mogen doen, om het zo maar te zeggen.

En als je Dark speelt zal Hanharr geen Jedi kunnen worden. Mira op Light wel.

Maar voor de rest heb je denk ik helemaal gelijk.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Willem FAble heeft gelijk qua wie het kan worden. Maar wat vond ik dat een crap zooi zeg dat iedereen jedi kon worden door die aanwezigheid van jouw. Vond dat echt minder, jedi's moeten iets speciaals zijn en Mandelore en HK-47 waren dus ook lekker mijn soldiers.

7. obi-wan kenobi

obi-wan kenobi super gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand misschien de oplossing van het raadsel in het warehouse, want ik krijg die niet kapot geschoten please antwoord want ik wil verder kunnen spelen
    _O_

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb het even opgezocht (had het ergens opgeschreven) en het is (we hebben het toch over nar shadaa)

1 Draai het midden tegen de klok in
    2 Draai Links tegen de klok in
    3 Draai recht met de klok mee

dan is hij klaar.

9. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
  10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben laatst opnieuw begonnen deze keer dark maar als je op de "dark" manier met bijv handmaiden praat is het altijd lost influence of zo. Maar je kan hun dan wel sith maken of alleen jedi?

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Slim te werk gaan! Soms moet je van die Pursade/Intimidate opmerkingen maken waardoor ze het even niet volgt, en dan 'trick' je haar er in. Bij mij is ze ook Evil, en ze is dus een Dark Jedi.

12. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om het makkelijk te maken kan misschien iedereen die weet op welke planeet je een personage de force leert dat even duidelijk zeggen dan krijgen een lijstje, lijkt me wel handig.

13. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je uit die sectret tomb uitgraakt. Ik heb juist die Revan visioen verslagen

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon in de voorste opening stappen, achter de Tombe. Zo moeilijk is dat toch niet... :+

15. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deed ik maar die poort was gesloten (anders vroeg ik het toch niet)

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    He? In die kamer waar je 'truck' van Revan verslagen hebt zijn er drie zuilen die je kan openen. Eén daarvan leidt terug naar buitenn. Als het dan nog niet gaat, dan leeft er misschien nog iets wat dood moet.

17. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat iedereen dood is raar

18. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daarnet voorbij gekomen maar ik liep er zo door heen. Je moet gewoon even op je map kijken of je overal ben geweest.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan moet het gewoon lukken.

20. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal straks of zo is proberen en hoeveel jedi's heb gij al gevonden

Deel Deze Pagina