Games op XBOX

Discussie in 'Algemeen' gestart door Top Cat, 6 nov 2002.

1. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Wie vind dat er genoeg titels beschikbaar zijn!!!!

Ik vind namelijk dat ze er wel eens voor mogen zorgen dat ze met een aantal echt goede games op de markt komen!!!

Als je het aanbod vergelijkt met dat van de PS2 (oke, die is al heel wat langer op de markt) en dat van de GameCube (korter dan de XBOX verkrijgbaar!!!) dan vink het nou niet echt overdreven!!!!

Ik blijf er trouwens wel bij dat als je toch een console wil kopen dat je dan een XBOX moet kopen!!! Gewoon veel vettere graphics!!

Grtz

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    rustig maar er komen er zat aan, kijk maar op www.tothegame.com wat er allemaal gepland staat, nu is er idd nog niet echt veel.
    Wat trouwes ook irritant dat veel spellen niet in de schappen van veel winkels ligt, kijk maar naar deathrow

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar dat komt omdat deathrow zo'n vet spel is dat ie natuurlijk uitverkocht was? :confused:

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er genoeg, en de echte topspellen komen snel uit of die komen begin volgend jaar

5. Munchy

Munchy Munchy

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zie welke spelletjes je nog maar hebt dan denk ik dat je eerst maar eens goed in de winkel moet kijken.
    Probeer eerst maar eens een spel als Halo.
    Of misschien nog beter Oddworld; Munch oddysee

6. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    neuh de FRS was gewoon laat en bij veel winkels heb ik em helemaal nooit zien liggen

7. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Of Deathrow, binnenkort Blinx en Splinter Cell. Natuurlijk moet je ook Halo proberen

8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox heeft al veel meer games dan de Gamecube hoor, en voor mij ook veel betere.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    euhm ... xbox heeft nu ongeveer 105 games in europa dacht ik en daar zitten echt wel genoeg toppers bij !! ;)

10. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik klaag ook niet. Zijn zat games. Pfff, Gamecube...... Mario, Eternal Darkness, Resi eneh eneh.......verder nix. En de eerste 2 zijn nog net uit ook en bij Resi zuigt de gameplay zwaar. Had net zo goed m'n Cube 3 weken geleden kunnen kopen in plaats direct na de launch. PS2 heb je gelijk, maar die bestaat ook wat langer....

Laatst bewerkt: 6 nov 2002
  11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Resi kickt juist ass ! Als je niet van die besturing houdt moet je gewoon geen resi kopen. Ik vind ook dat er op de GC na de launch heel lang niks fatsoenlijks is uitgekomen maar dat geldt voor Xbox ook. Over het algemeen Zijn er meer goeie games op Xbox dan op GC, da's waar. Er zijn op Xbox nu toch zeker wel een stuk of 30 games die het kopen waard zijn en er komen er nog een hoop aan. Mij hoor je niet klagen hoor. Morgen ff me SEGA GT ophalen bij Powerplay.:9

12. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    euhh moved?..

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het aanbod van de Gamecube juist zwaar inferieur over dat van de Xbox, maar dat aan mij liggen?

14. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    als je op tothegame.com kijkt zie je ook dat de GC nu minder spellen uit heeft dan de xbox en dat er van de GC ook minder aankomen.

Voor de xbox komen er deze maand geloof ik iets van 30 tot 40 spellen uit. :D:D:D

15. Jack

Jack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga we nou alweer lopen zeiken over het game aanbod.
    (Geduld is een schone zaak)

16. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah en zometeen wordt er weer een thread geopend met: Wat zijn die spellen toch duur!!

17. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vond HALO trouwens zwaar zuigen!!!!! Heb hem gespeeld en gehad maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel weg gedaan!!!

18. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, smaken verschillen maar feit blijft dat op de Xbox veel meer toptitels dan op de Gamecube verkrijgbaar zijn.

19. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, zeker kwa toppers en exclusive games. En wat eraan komt van potentiele toppers is allemaal het bekende principe kwa naam en faam. En als Nintendo eens met een ander soort game komt , Eternal Darkness, dan verkoopt het ook nog geeneens naar verwachting ook.

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    *Sprakeloos..* :{

Deel Deze Pagina