Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    die lange is iets uitgebreider, media afstandsbediening heet het ofzo
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, die lange moet je dus iig hebben.. nja..
    Net gebeld naar mijn vertrouwde gameshop en mijn reservering uit mei gaat helemaal goed komen:)
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft hem niet te hebben, is alleen handig voor je tv als je afstandsbediening daarvan kapot is:9
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gedoe over die afstandsbediening. Tegenwoordig heeft iedereen wel een losse dvd speler... die op mijn Xbox heb ik hooguit 2 keer gebruikt voor film met de afstandsbediening daarvoor...
    Een Xbox 360 zal ik gaan gebruiken voor gamen en mijn Sony Home cinema set met de dvd speler zal ik gebruiken voor films.

    Daarnaast lijkt die afstandsbediening wel erg veel op die van SAMSUNG maar dat terzijde.
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope, voor als je Vista hebt en je het Mediacenter gedeelte gaat gebruiken.:)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist Bart Smit gebeld en die doen niet aan die Pre-order kits.
    Degene die ik heb gesproken heeft het even nagevraagd en op de bestellijst gekeken, waarna ze met het antwoord kwam dat Bart Smit niet aan Pre-order kits doet, alleen gewone reserveringen. Slechte zaak.
     
  7. yuki

    yuki Speed Freak

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zo'n reserveerkit gehaald.
    Ik dacht zelf dat het dan wel wat beter geregeld zou worden.
    Maar de verkoper vroeg alleen mijn naam en telefoonnummer
    waarna hij deze op een kladje schreef.
    Dit gaat toch wel goed komen????? :confused:
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou toch offieciel gaan reserveren, met pr-order kit. Bij de dixons in Heerlen hadden ze hem. Goed offieceel, met een xbox360 kladblok, en ik kreeg natuurlijk de doos met de tshirt, en moest 40 euro betalen.
     
  9. novacatX

    novacatX Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oficele bestelen is beter
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, heb hem net ook bij Dixons besteld, kan hem zo ophalen.
    Ik vind het trouwens wel belachelijk dat een winkel zoals Bart Smit hier niet aan doet.
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat je bedoelt bestellen :p
    iemand bestelen is triest :D
     
  12. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Had em gereserveerd bij dimension plus en vanmorge die 40 euro overgemaakt.
    dat gaat denk ik wel goed komen
     
  13. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Vanmorgen precies hetzelfde. Met als klap op de vuurpijl het antwoord:
    "meneer we krijgen er genoeg, maak u niet druk. schrijf u maar gewoon in op ons lijstje......" "u bent dan de 1e"..............

    Maar bij Dixons was het netjes binnen. Men moest nog even lezen hoe eea werkt. Maar daarna prima geholpen. Én ik ben de eerst van de bellijst. Lol.

    Nu maar hopen dat ze ook genoeg games in de winkels hebben liggen op launchdate. Het zou lullig zijn dan je dadelijk je console hebt, maar b.v. PGR3 is nog niet te koop................ (kmoet er niet aan denken)

    Verder regel ik op de launchdate een vrije dag bij mijn baas. Dit zodat ik om 09:00 in de ochtend aan de slag kan met mijn nieuwe speeltje.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb op vrijdag maar tot half 11 les :p , dus ik ga ook gelijk daarna SPELEN!!
    En ik heb de spellen dan bij Gc-shop besteld, hopen dat ze dan ook rond de middag binnekomen OP de launchdate.
    Echt kl*te als ze dan nog niet binnen zijn en ik daar zit met mijn Xbox 360 ZONDER spel :eek: :cool: !!
    Ik hoop wel DAT ik er een heb, ben namelijk ook gewoon in zo'n schriffie opgeschreven in de intertoys :{ , en als de Bart-smit ook al niet aan de Officiele shit doet, heb ik een probleemje :'-( !!
    Oftwel, dan moet ik SUPER ver gaan fietsen om in de grote stad te gaan komen....
    En dat is k*t, dan wil je zo snel mogelijk op de Launch date spelen, moet je eerst met die Xbox onder je arm 12 KM gaan fietsen 8)
     
  15. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de pre-orderkit vanmorgen opgehaald bij Replay. Stond als dertiende op een lijst van ruim 50. Komt goed met de xbox360 denk ik zo
     
  16. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em een maand geleden bestelt bij e plaza bij de bart smith deden ze niet aan pre order kits want die komen pas volgende week uit maar die kerel bij de e plaza zij schrijf maar op en dan vult ie die preorder kit zelf in ik was de eerste :p

    maar ik had een vraag wanneer krijg je nou zon afstand bediening erbij is dat als je de 360 bij de launch koopt of zit die verstopt in somige launch boxen en moet je geluk hebben als er een in zit
     
  17. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Heb hem daar ook gereseveerd _O_
     
  18. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom betalen jullie daarvoor ik heb niks betaalt en weet wel bijna cker dat ik em krijg

    stelletje afzetters die dimension
     
  19. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Hoe so?

    Hoef maar € 360 tebetalen voor de xbox 360
     
  20. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooh dat wist ik niet ik dagt je moet reserveer geld extra betalen maar is meer een soort borg

    maar welke heb je bestelt 399 of 299
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina