1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Genre gezocht

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pjotrski, 1 okt 2005.

  1. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep Mashed is ook voor de Xbox, ik heb hem zelf ook! Vette game speelik altijd als ik hier paar vrienden heb zitten.:)
     
  2. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de ideale game die je zoekt binnen je omschrijving mashed is... beetje schieten, rijden en zeer veel fun. Helaas geen live ondersteuning maar met een stel vrienden egt mega lol! Spel is verkrijgbaar voor +/- €20. Zoek er eens wat reviews enz. van.
     
  3. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    kung fu chaos en fuzion frenzy zijn echt van die hebbedingetje, die moet je gewoon hebben!!!!, ze zijn ook maar 20 euro ofzo
     
  4. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals al vaker gezegd zijn Mashed en Kung Fu Chaos games waar jij naar op zoek bent. Ook Super Monkey Ball Deluxe heeft een paar aardige mini-games.
     
  5. timmy

    timmy Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik jou was zou ik ff wa8ten want er komt rond de herfst een nieuwe crash bandicoot racer waarmee je met zn twee in een wagen kan rijden
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou niet wachten maar gelijk voor Mashed gaan, dat is de ultieme party racer ;)
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik et zeg maar mad dash is egt een baggerspelmaar ik zou als ik jou was wel voor mashed gaan pr8ig spel... :)
     
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk idd dat ik ga wachten op Crash Tag Team Racing en voor de tussentijd in de budgetbakken ga vissen naar Mashed. Thanks!
     

Deel Deze Pagina