Deze titel voor de xbox360 lijkt mij een waanzinige game te worden,vooral omdat het speelveld zo groot is namelijk: 1600 kilometer.Voor degene die nog niet weten waar de game overgaat zal ik het even kort vertellen: Het spel draait vooral op de online functie,verder is het de bedoeling om in de game mensen uit te dagen voor races en die te winnen.Door te winnen krijg je geld en daar kan je dan weer: Kleding (voor je mannetje),Motoren,onderdelen,auto's en ja zelf huizen en die kan je ook nog compleet inrichten.Het spel speelt zich af op Hawai.Ik kan in ieder geval nie tmeer wachten om deze game te gaan zien/spelen.Hoe denken jullie over deze game wordt ie TOP of Flop???? Laterzz *) _0/
Hier een aantal nieuwe screens..snap trouwens niet waarom er zo weinig animo voor deze game is. ZIe net trouwens dat deze thread ook loopt bij de gewone xbox games maar deze game word xbox 360 only dus De eerste motor..ow wat mooi En aangezien ik nog geen filmpjes heb gezien in deze thread: High Def Trailer Trailer E3 2005 Gameplay Camcorder movie 1 Camcorder movie 2
Vind deze game echt niet lelijk..kunnen nog wel dingen beter gemaakt worden maar dat blijft met elke game.. Deze game heeft in ieder geval bij mij meer kans om in huis te komen als PGR3. Aangezien met van free roaming houd!
Ik meen het echt, deze game is gewoon lelijk(dat filmpje in ieder geval). Het kan misschien tegen de launch nog redelijk mooi zijn he... Maar ingame suckt het toch serieus in mijn ogen, de filmpjes(cutscenes) zijn heeeel mooi, maar niet ingame, ik had een filmpje gezien en iemand bestuurde die auto, maar kon totaal niet rijden, en zat zowat op te trekken, te slippen, en reed toen een huis binnen(oprit), maar pff, wat een slechte graphics voor een next gen game, next gen moet wel heeeeeel wat beter zijn hoor!... Maarja, we zullen zien he, ik denk persoonlijk dat deze game een gemiddelde score van 60 gaat hebben...
je moet wel rekening houden met het feit dat deze game pas in maart zal verschijnen. daar bij komt nog eens dat het hele concept van huisjes/autootjes in een grote stad echt wel aantrekkelijk lijkt. zo lijkt me leuk idee dat je tijdens het crousen door miami ff langs rijdt bij je xboxlive-buurman in je murcielago. en vervolgens andere weggebruikers probeert te intimideren met je rijgedrag. Maaar inderdaad die eerste ingame-beelden zagen er klote uit, integestelling tot de screenshots van nu
Ja, dat is waar, dat is indeed heel cool, en ja, die screenshots van nu zien er verbazend mooi uit, maar ik zeg het, die eerste ingame filmpjes suckten zooo hard he, maar het komt hopelijk nog wel goed...