NeroVision Express 3

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkon 83, 27 sep 2005.

1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He,

Ik heb een vraag. Ik heb een film (niet illigaal :)) en die wil ik op een dvd hebben. Hij is 1 gig dus op een cd kan niet. Ik weet dat het met NeroVision Express 3 kan, maar ik weet niet hoe. Ik wil er om de 3 minuten een "chapter" in hebben netzoals op een orginele dvd. Wie kan mij helpen? Het liefste NL uitleg, want sommig willen nog wel is een engelse handleiding kopieren en plakken.

Grrtzzz. Niels

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een film die je op dvd wil zetten en op een cd wil opslaan, dat gaat niet lukken :). Je moet wel een lege DVD kopen, deze zijn 4.7 gig.

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er staat een film op mijn pc van 1 gig die ik op een dvd wil hebben en dan op mijn dvd splere afkijken en dan moeten er in die film chapters zijn. Begrijp je? En ik heb al lege dvds.

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een film is van 1 GB dan kant het haast onmogelijk een film zijn die direct te branden is.
    Wat zijn het voor file/files?

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een avi bestand

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je niet branden, nouja kan wel maar de meeste dvd-spelers spelen dit niet af. Deze moet je eerst converteren met bijvoorbeeld Winavi, dan kan je gelijk hoofdstukjes inbakken :).

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet met nero kunnen

Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je een paar linkjes met tutorials om te converteren:
    http://www.solarweb.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=56
    http://www.solarweb.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=56
    http://www.solarweb.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=66&Itemid=56

Winavi is wel betaald, je krijgt in het midden van je film de hele tijd een balkje update naar pro voor 39 eur. Dit moet je d.m.v serials updaten naar pro. Bij de rest weet ik het niet, omdat ik WinAvi gebruik. Als jij denkt dat je kunt converteren met Nero, Succes, ik weet zelf niet of deze opties in Nero zitten. Dus daarmee kan ik je helaas niet helpen.

9. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook diko gebruiken:+, dan gaat alles automatisch, en heb je ook geen last van vbr's, je kan ook instellen dat det er om de zoveel tijd een chapter komt, maar je kan dat ook uit schakelen, en hij past de hele film gewoon precies op 1 dvd.

bij nero vision express 2 kan je iig heel makkelijk een dvd maken met menu e.d., gewoon nieuwe dvd->dvd-video, en dan kan je gewoon video's toevoegen maar als je dan een film hebt met geluid in vbr dan gaat het helaas de-synchroniseren, en ik weet niet of dit is opgelost in nero vision express 3

10. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. geen illegale films branden is VERBODEN!!!!!!!!!!!

/Mod misschien gaat het wel om een vakantiefilmpje? Eerst lezen, dan reageren ;). Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2005
  12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    gaan we weer hoor, lees eerst eens even.

tataaaa :cool:

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Er kan een slotje op. Ik heb nu 4 gekocht en nu werkt die wel.

Deel Deze Pagina