1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, was alweer een tijd geleden dat ik Morrowind nog gespeeld heb, die cursor zat alleen in het 'kaart' menu.
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat filmpje is echt super vet:) heel mooi en wat een levendige wereld:) ik ga van deze echt genieten...
     
  3. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een filmpjes, dit MOET echt op de mainpage, dan zal iedereen zien wat een mooie, levendige en realistische wereld er wordt neergezet in oblivion
     
  4. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    omfg dit is next gen zoals het hoort wat een mooie graphics en sfeer, must have deze....
     
  5. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar is de kwaliteit van het beeld niet slechter als je op je eigen xbox 360 het spel speelt. Ik bedoel maar: op de xbox was het beeld ook slechter dan die je op filmpjes zag...
     
  6. edding3000

    edding3000 Guest

    logisch (not!)
     
  7. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben ik ook bang voor....waarschijnlijk wordt het wel iets minder. Maar hopelijk niet extreem.
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle trailers die je tot nu toe gezien hebt zijn gecaptured van High Definition schermen..dus het is logisch dat op je gewone tv alles er minder scherp uit gaat zien.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn, zie net pas voor de eerste keer deze filmpjes!!
    Ziekelijk GAAF :)!
    Wordt gewoon een Top-game, en dit mag idd op de Main Page komen te staat joh!

    Het First Person lopen lijkt mij wel prettiger, aangezien je zo veel beter mikt.
    Ook in filmpje 2, met die boog *) . Echt geweldig spel wordt dit.
    Maar ook in filmpje 2 heeft hij het over zijn mannetje en zegt hij iets over Expension points. Heb je die nu WEL of NIET om toe te voegen?
    Of is het, zoals die gast lijkt te zeggen ( heb ik dus niet goed verstaan:)) dat je GEEN Expension Points hebt, maar dat je mannetje zelf gewoon beter wordt bij wat je doet, en uitvoert.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Of je moet voor de pc-versies gaan.
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Moet je wel een supergoede computer hebben :{
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de PC bakbeesten van tegenwoordig dit spel nog best kunnen hebben...

    Het kost wat, maar dan heb je ook wat :cool:
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens de makers kan je het best voor de 360 versie gaan

    GS: What kind of hardware should PC owners look at to run the PC version?

    TH: can't say yet. But if you want to turn everything on, expect to buy the best PC available when the game comes out. It will certainly look perfect on every 360, so I'd probably go for that if you're not sure what kind of performance your PC will deliver. Regarding launch dates, we hope to make them available at the same time
     
  14. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd..dan denk ik dat een xbox goedkoper is..mits je alleen deze game gaat spelen.
    Jammer dat de HD trailers op mijn pc stotteren als een gek..aan de setup van m'n pc kan het niet liggen..een 9800 pro icm met een 3 ghz moet makkelijk hd materiaal aankunnen. Toch maar ff de juiste codecs downloaden denk ik... :confused:
     
  15. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    mm ik heb maar 298 euro... dus ik moet nog heel wat spare voor een 360 met oblivion :'-(
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vandaar dat ik dus mijn Xbox heb verkocht met bijna al mijn spellen :cool: !!
    Het is wel lang wachten nu zonder CONSOLE, maarjah, dat heb ik ervoor over :p !!

    Zelfs nu zoveel poen, dat ik net koelkastje heb aangeschaft _O_ , nieuwe bank ( IKEA ;) ) euhm, de Xbox 360 dan gereserveerd en Neon lampen :D .
    Dus heb als de Xbox 360 SUPER relaxte kamer :D om lekker met maten te gaan zitten.
    Het kost allemaal wat, maar het is het allemaal meer dan waard. :cool:

    Oblivion met Ghost Recon nu ook besteld. Na het zien van die 4 filmpjes kan het met Oblivion gewoon NIET meer fout gaan.
    DIe filmpjes zijn wel wat donker joh, best irritant.
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd.. met die stealth mode en als hij dan gaat pijl en boogschieten kan ik niet eens zien waarop hij schiet :'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me xbox ook verkocht, maar heb toen weer een ipod gekocht :p
    bovendien kan ik me gamecube met alle spellen en me ps2 met alle spellen nog verkopen :cool:
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik doe mee met een prijsvraag, moet een filmpje maken van Total Overdose:D
    als ik win, win ik €2000,-, ik doe het met 3 vrienden, dus elk €500,-
    meteen xbox360 met Oblivion:):p
     
  20. gamingfreak

    gamingfreak Art.Music.Women

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette filmpje :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina