Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  2. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen zal ik tijdens het X05 event zelf zien hoe de game speelt, inclusief de physics ;) Uiteraard laat ik hier (en op m'n weblog) weten wat m'n bevindingen waren in de vorm van een uitgebreid verslag. Can't wait! :D
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je er bent moet je echt wat exclusief materiaal leveren hé:9
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Hou ook ff site van mn broer in de gaten: www.kingtuur.nl want daar staat als het goed is ook wat op z'n weblog als ie daar pc ter beschikking heeft.
     
  5. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    gast wat moeten wij met king tuur die verwende snotaap :9
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij die gast is het ook niet alleen maar feest, integendeel dus... En hij kan daar niet posten hoor ik net omdat ze niet echt veel internet daar hebben blijkbaar...
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tssss

    hmm typisch microsoft... als je iets regelt voor een ViG(very important gamer ;) )doe het dan goed en geef hem ook gewoon een laptop of iets dergelijks in zijn hotelkamer :D Weten die lui niet dat hij een eigen site heeft om te onderhouden ofzo :confused: tsssss, stelletje amateurs, wel op die goedkope site van origin(ofzo) zetten maar geen eens een computer geven om iets op te tikken;)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Nieuwe screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er niet echt nextgen uit imo, maar gaat natuurlijk op de gameplay. Ben benieuwd wat we deze dagen voorgeschoteld krijgen. Als het een launchgame wordt zal hij namelijk nu in de laatste fase moeten zitten.
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, screens zeggen ook niet alles natuurlijk. Eerst maar even de filmpjes afwachten vandaag en morgen.
     
  11. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    pfd is zeker niet 1 van de mooiste 360 games(het haalt het bv bijlange na niet bij het graphies geweld van COD2), maar ik verwacht er toch erg veel van, gameplay en multiplayer worden volgens mij echt de bomb.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  12. edding3000

    edding3000 Guest

    Je ziet ook duidelijk dat ze niet een zo realistisch mogelijke game proberen te maken, wat bij CoD2 wel het geval is.
    Ze houden een beetje een cartoony uiterlijk, en dat vind ik zeker niet verkeerd.
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat het er nou niet echt spectaculair of nextgen uitziet, ik vind het een beetje halo 2 kwaliteit
     
  14. edding3000

    edding3000 Guest

    dan moet je ff verder kijken.
    de draw distance is huge, en ze kunnen eindelijk stenen/gras etc als echte 3dmodels laten zien ipv dmv een texture.
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ieder zn eigen mening
     
  16. edding3000

    edding3000 Guest

    altijd mooi zulke reacties.
    Dit is geen mening maar een feit.

    Als ik zeg dat hitler niet bestaan heeft dan heeft dat niks met een mening te maken, want het is een FEIT dat hij wel bestaan heeft.
    Snap je?
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook niet vergeten dat perfect dark 12 maanden afzat van een xbox 1 launch voor alles werd omgegooid. Dan kan je niet ineens aan een totaal andere engine nog beginnen en echt alles opnieuw doen. Dan poets je alles zoveel mogelijk op lijkt me... Zou verklaren waarom het vooralsnog wat achterblijft op de rest. Maar ja als het spel maar leuk is toch? En lelijk is het niet!
     
  18. edding3000

    edding3000 Guest

    Waarom hebben ze een nieuwe engine nodig?
    Ik vraag me af of mensen wel weten wwaar ze over praten...
    Een engine heeft like niks te maken met de details van graphics, want dat zijn gewoon 3dmodellen die ingeladen worden.
    Ok, de engine zal niet voldoen, omdat weather effects/lichtval etc allemaal mooier kan, en uiteraard hebben ze nu 3 ipv 1 core.
    Het is een simpele port, met wat extra functies + dat de graphics artists keihard aan de slag moeten...
    Ik bedoel, weet je wel wat een engine is?
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal em zowiezo :+
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Dit is een uitnodiging, kijk op het einde er staan joanna, de hoofdpersoon van PDZ. Dat belooft veel goeds:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina