De xbox 360 gereviewd en getest(coole info ook)!!!...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 2 okt 2005.

  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Oops... Ik net meteen een vlammend bericht terug gepost... :'-(
    Ik laat het in iedergeval maar staan maar als je het leest maar snel weer vergeten aub...

    Ik had de thread nog niet verder gelezen dus daarom ik ook een excuus :cool:

    En nu weer over naar de orde van de dag en lekker al het nieuws wat op ons afkomt analyseren en er ons voordeel mee doen ;)
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind deze opmerking maar nergens op slaan. PS3 is qua hardware specs misschien wat beter als de 360, en misschien dat er een kleine groep tech-freaks is, waarvoor dit punt doorslaggevend is, maar dit geld echt niet voor de grote massa. En het moet in de praktijk nog maar blijken of het verschil echt zo groot wordt tussen beiden. En hoezo is de revolution voor de casual gamers en de 360 en PS3 niet?? Deze opmerking is echt op niets gebaseerd.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is niks :), we zullen allebei een beetje opvliegend zijn qua karakter:D. Maarja, de "revieuw" van de xbox 360 die ik hier gepost heb is toch niet zo heel goed nee, maarja, ik wil gewoon die console hebben, en kan niet meer wachten, ik vond het wel goed dat ze hem al getest hebben...

    En nogmaals sorry van mijn reactie he, had het verkeerd begrepen,wat je ondertussen wel weet;)...
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    No sweat :)

    De spanning is ons gewoon teveel aan het worden }:]

    I want my 360!

    :cool:
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Applaus _O_

    Moet echt lachen om jullie twee, en dan vooral het einde :9 . Prachtig opgelost.... *)
    Ik denk dat iedereen wel met Spanning zit te wachten op die Xbox 360!!
    Grandioos als je hem straks uit de verpakkig kunt halen en hier alles kunt gaan vertellen, van wat goed en NOG beter is :cool: !!

    De review is van het kleine stukje dat ik heb gezien niet helemaal grandioos neej, maar dat was wel te merken aan meer reacties hier :p
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D ja idd, ik moet die console gewoon hebben, ik wil online gamen zijde aan zijde in oorlogen, ik wil racen tegen andere racefreaks,... Kan echt niet wachten, het wordt allemaal teveel:D

    ps: de beurs in nederland is toch overmorgen he?
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Haha, inderdaad grappig. Twee opgefokte tieners die hun dagen slijten met het net af te struimen op zoek naar heet materiaal over de 360. Oh wee als iemand commentaar levert... ;)

    Goed opgeslost...dat wel :)
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha de xbw soap deel 2... }:]

    maar ff serieus dit lijkt me idd niet erg betrouwbaar o.a. doordat er dus al gezegd word van die camera zit erbij... |:-
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Iedereen denkt zo hier volgens mij :D !! Wordt ZO prachtig, mijn mams wordt ook gek van mij hier :+
    Laatst zei ze: " Nu je je Xbox hebt verkocht zit je veel vaker 's avonds gezellig met ons beneden!! Moeten we erin houden. Ik gelijk, Geniet er nog maar even van, want over 2 maanden staat er weer een Nieuwe op mijn kamer 8) "

    Die beurs in nederland, bedoel je daarmee de X05?!?! :9
    Want wanneer is idd die X05 in Amsterdam presies?!
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    4 en 5 oktober *)

    Ik verwacht veel ingame footage, goede previews van XBW, TeamXbox e.d.
    En vooral...... Welke games erop release uitkomen!!

    PGR3, Kameo en GR3 of PDZ moeten het eerste weekend veel of maar vooral ONLINE gespeelt worden!
    Dus Boss, je ontvangt binnen nu en een maandje of twee een friends reguest :cool:
     
  11. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we allemaal eerlijk zijn. iedereen wacht op de 360, trouwens de xbox kan al worden getest tegen over de revolution en zeker de ps3 waar de blue ray nog niet eens helemaal draait
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet betrouwbaar ... onbekende site ... geen juiste info en ze hebben ook nog niet eens de echte Xbox 360 in huis
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Niet echt positief dit artikel.. beetje een domper na de rest wat ik over de 360 heb gelezen
     
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    t kan tog zijn dat het allemaal nep is

    EDIT/ 200 post's *)
     
  15. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de review iets te negatief eerlijk gezegd. Ik denk zeker dat de Xbox 360 massaal zal verkopen, er komen gewoon teveel goede games voor uit. En zoals laatst één van de mensen van Gamekings al zei: Als je de Xbox 360 graphics hebt gezien, wil je gewoon niet meer terug naar de xbox. Krachtige uitspraak en volgens mij ook waar.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ook niet ... bij de xbox 360 zit geen camera ... en heel veel info is oud ... gewoon een site die aan het hypen is en te veel aandacht heeft gekregen
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, zo las ik het stukkie ook al ja....

    Morgen meer nieuws, alleen dan voorzien van gameplay en meningen van echte game journalisten (hoop ik).....
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Over die Camera....
    Er zitten USB-poorten in, kan je je Gewone WEBCAM gebruiken om foto's te maken en op de Xbox te zetten?!
     
  19. xbox360

    xbox360 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ja waarschijnlijk kan dat wel hoewel het echt iet voor ms is
    dat je weer een mdiacenter pc nodig hebt en dat je daar gwn je webcam op aansluit
     
  20. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    haha duidelijk geschreven door een ps3/anti ms fanboy :) geen aandacht aan geven
     

Deel Deze Pagina