X Cache probleem??? HD unlocked

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door street36, 3 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. street36

street36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    X Cache probleem??? HD unlocked??

hallo ik heb een probleem met mijn xbox die nu onderhand wel 3 jaartjes oud is (dus geen garantie meer)

nou dit is het probleem:

als ik een spel wil opstarten zoals DTM 2 doet hij het gewoon , komt waarschijnlijk omdat hij DTM in een anders chache geheuge laat als halo 2 . want als ik halo 2 wil laden gaat hij niet eens naar 1%.. nou heb ik met unleashx dashboard geprobeerd om iets te verplaats van UDATA naar X Drive maar dat gaat dus echt niet. Maar als ik het naar Y of Z wil zette doet hij het prima. nou heb ik soms ook echt het idee dat die hard drive rare geluiden maakt als hij gewoon aanstaat .. soort van klik geluidje. ik kan nog wel op live via dashboard enzz

nou heb ik geprobeerd de xbox open te schroeven al wist ik niet wat ik deed maar het viel best wel mee ben gewend om met computers te werken. nou heb ik alles lope nakijken en opengeschroevd (laser schoon gemaakt met swiffer doekje) maar dit heeft niks uitgehaald. nou zat ik te denken aan een vervangende harddrive maar die kan ik nergens vinden ben al 2 uur bezig en dan moet ik heb ook nog is locken als hij erin zit.. Ten eerste ik heb Unleashx dus geen lock functie zals in EvoX en ik moet toch nog erges een HD wete te regelen.. dus als iemand nog tips heeft of kan helpen wil ik het graag horen

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  2. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik zal maar eens zo'n mannetje zijn die zegt dat je hier niet mag praten over illegale praktijken zoals het modden van je xbox en het kopieren van games. Probeer het ergens anders verder ;).

3. street36

street36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks gezegt over xbox ombouwen of hoe dat moet en helemaal niks over games kopieeren alleen over HD lock.. of is dat illegaal

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dat is illegaal :cool:

Niet hier over praten, kijk maar even in de [faq]FAQ[/faq]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina