Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet je xbox 360 halen op de launchdag zelf (2 dec) of de dag daarna ... de remote zit in de doos van de xbox 360 premium. Je moet tevens je bonnetje mee nemen
     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Westergasfabriek ken ik nog van illegale houseparties.(jaren geleden)
    Schitterende lokatie.
    Ben benieuwd wat we allemaal te horen en zien krijgen vandaag.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga straks even kijken ... ik werk er in de buurt ... schiet ik een paar foto's
     
  4. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je zeker doen! probeer anders ff naar binnen te sneaken.. Ga je op de foto met J. Allard.. ;)

    Maar wel een strak plan Fardo.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224


    premium system (de duurste) je moet daarna nog 360 euro bijbetalen
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ah thnx, mijn PM box was weer is vol :mad: Maak dat ding toch is groter :p.
     
  7. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het verstandig om alvast een X05 topic klaar te stomen.. Deze thread wijkt namelijk nogal af van het eigenlijke onderwerp.. plus dat het duidelijker is voor de mensen die de info omtrent X05 in de gaten willen houden. _0/
     
  8. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    !@$#$^%*) aaargh. zaterdagochtend geld overgemaakt aan dimplus maaar nog steeds geen bericht. ze moeten et cker druk hebben
     
  9. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gereserveerd bij zuiderpark-computers, maar ik weet niet wanneer ik nou dat pre-order kit krijg. Ze antwoorden ook ineens niet meer op mail. :'-(
     
  10. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Zojuist plaatselijke Intertoys gebeld of misschien Xbox 360 preorder kits hadden. Zegt dat mens: Xbox 360? is dat een nieuw spel voor xbox ofzo? |:-
     
  11. M&M

    M&M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ff contact gehad met Dimplus. Bij jou afgeschreven is bij hun bijgeschreven. Volgens hun komen er nog kits binnen, mocht dit echter niet het geval zijn, hebben zij nog genoeg 360's voor in de losse verkoop die eerst verkocht worden aan mensen die gereserveerd hebben?
     
  12. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Whaaaaaaaaaaa :+
    Echt TE droevig!!!
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ZEGT HET VOORT, ZEGT HET VOORT!!!

    Ik kom op verschillende sites onduidelijkheid tegen over de afstandsbediening die bij het Xbox360 System zit en of de pre order actie ook geldt voor het Core System. Ik post enkel op de site van de Nederlandse Xbox community, ofwel Xboxworld.nl (uiteraard zou ik zeggen), maar wellicht kan de boodschap overgenomen worden naar anders sites.

    De afstandsbediening zit bij alle Xbox 360 Systems die op dag 1 worden uitgeleverd, hij zit bij geen enkele Core System. Het is, zelfs bij mij, nog onduidelijk of deze afstandsbediening ook nog zit bij de leveringen na 2 december. We zijn nu nog aan het produceren voor Dag 1 en er is dus nog geen harde beslissing genomen of deze er direct uitgaat of pas wat later. Wat ik wel zeker weet is dat als je in januari of later je Xbox 360 System koopt, hij er sowieso NIET meer inzit.

    Het is dus niet noodzakelijk om te pre-orderen om die afstandsbediening te ontvangen, hij zit standaard in de doos. Echter als er besloten wordt om na 2 december deze er niet meer bij te stoppen, dan heb je dus pech gehad na 2 december.

    Op de pre-orderkit wordt er naar verwezen om nog eens extra aandacht te vestigen dat je in ieder geval op Dag 1 profiteert van deze "aanbieding". In die zin staat het dus los van pre-orderen, hoewel de kit je dus ook garandeert dat je er een afstandsbediening bij krijgt (mits je op 2 of 3 december je Xbox 360 komt ophalen).

    Overigens is deze afstandsbediening wat wij noemen: een shorty. De afstandsbediening, die wij los verkopen, heeft nog een numeriek deel, heeft backlit toetsen en is universeel, ofwel je kunt er ook je TV zelf mee aanzetten.


    ------------------------------------------------------------
    Nog even voor alle duidelijkheid: de pre-order kit is dus enkel voor het Xbox 360 System, NIET op het Core System.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  14. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren bij Media Markt Almere de pre-orderkit gehaaldt. Er lagen heel wat kitjes.
     
  15. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116

    Hmzzz, dat is minder, die afstandsbediening die wij (pre-orders) krijgen is dus niet de "full version" als ik het zo bekijk. Een soort "low budget" versie ofzo. Best jammer, ik dacht dat ik me dat geld voor de "echte" afstandsbediening al had uitgespaard. Maar als je echt alle functies wilt kom je dus toch die "echte" afstandsbediening aan het kopen... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus zoals jij zegt, dat de afstandbediening niet meer na 2 december er in zit(misschien zoals je zei). Maar wat gaat ze dan doen, al die afstandbedieningen uit de dozen halen? :confused: , mm, volgens mij is het gewoon zo een groot aantal xbox 360's waar het in zit, zijn die uitverkocht, geen dvd remote meer... DAT is wat ik denk he...
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee in de eerste shipment zit hij er bij ... is deze lading uitverkocht dan zit er geen remote meer bij
     
  18. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Ja, idd. Zo denk ik het ook. Maar er zijn dus zoals gezegt 2 soorten remotes...

    [edit]
    Te laat
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat bedoelde ik:)
    Edit:mad: Atmoz: ja, je hebt 2 verschillende remotes...
     
  20. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehehe, het is wat lastig om daar nu al over te praten. Maar om afstandsbedieningen na 2 december uit de doos te halen, moeten er nog wel dozen in de winkels staan. Begrijp je?

    Zonder dollen, uiteraard gaan we geen dozen openrukken, maar het zou kunnen dat er in de eerste of tweede naleveringen nog AB's zitten, maar het zou ook, en dat is waarschijnlijker, niet zo kunnen zijn. In ieder geval zal vanaf januari in geen enkele levering nog AB's zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina