hebben jullie het ook al gelezen in 2004 komt MS al met XBOX is dat niet iets te vroeg RARE is zelfs al bezig met een spel te ontwerpen , over een jaar of anderhalf is de xbox weer oud wat denken jullie erover ( dat MS nu al met XBOX 2 komt ) :{
Tja, dit wist ik al, maar ik weet niet. Misschien wel beetje snel. Denk dat ze nog een jaartje moeten wachten ofzo, niet in 2004
Jah ik word hier dus echt ziek van. Xbox is net in opkomst gaat net een beetje lopen. Beginnen ze verdomme al over de Xbox 2 AAAAARGHHHHH TE ERG :r
maakt mij niet echt iets uit..wat willen ze nu nog drastisch gaan verbeteren? Wat gaat de xbox2 nu onderscheiden van de xbox? Wat voor voordelen? Roept toch wel vragen op denk ik, kan niet gelijk zeggen offet goed of slecht is.
Ach het zijn allemaal geruchten en wat maakt dat uit... het zegt alleen maar dat MS de Xbox niet opgeeft. Ze gaan gewoon door met ons diensten te verlenen..
ik vind het opzich nie erg dat de xbox 2 al snel komt maar ik zou het wel erg vinden als de 1ste xbox daardoor verwaarloost word en dat er dan nie veel spellen voor zouden opkomen
vind ik eigenlijk best kl*te, microsoft heeft toch niet het vertrouwen in onze goeie ouwe xbox (1)verloren? best gek om nu al met een xbox 2 te beginnen en al helemaal op dit moment, na al die aankondigingen, zoals SC- Brute force- UC en xbox live en al die vele spellen (te veel om op te noemen) nouja ik vind het echt geen goeie zet maarja ik ben billie niet
wat ook kan is dat MS deze keer zijn consule eerder wil launche dan Sony ( ps 3 komt ook nog ) op die manier zijn start te verbetere want bij de launch van xbox had ps2 al vele spellen en was ook goedkoper geworde waardoor weinig mensen de xbox wilden halen en als xbox 2 eerder komt dan ps3 dan is er een kans dat het andersom gebeurt
duurt nog wel een tijdje, zullen toch weer tal van rectificaties zijn...waarschijnlijk een hoax om Sony te intimideren.
dat zal het idd zijn. maar je krijgt nu wel van die praat : '' de xbox komt al in 2004 dus ik koop geen xbox 1 meer '' dat soort praat krijg je , en als dadelijk de xbox 2 pas in 2007(ik zeg maar wat.) komt dan had je beter een xbox 1 kunnen kopen..
vergeet niet dat de xbox 2 hier dan pas een jaar of misschien zelfs pas 2 jaar later in europa uit is. Dus ik maak me eigenlijk helemaal niet druk.
mwah hij is al 3 jaar oud dan bijna.. Als ik mijn oude Xbox games kan spelen op de Xbox 2 en hij wordt gigantisch cool koop ik hem echt wel.. hij komt toch waarschijnlijk pas begin 2005 bij ons dan.. dus das nog ruim 2 jaar...
Het enige wat ik hoop dat als de xbox 2 uitkomt deze 'backwards compatible' is zodat je op de xbox 2 je 'oude' xbox spellen kan spelen (zie psx en ps2).
nja de grens word steeds kleiner. na 4 jaar xbox al een nieuwe vind ik te kort ik wil toch per console zo`n 25 a 30 games kopen en dat lukt me echt niet als ik maar 4 jaar heb.
is dus echt niet slim van MS om nu al de xbox 2 aantekondigen voor 2004 zo gaat iedereen denken waarom die een xbox zou moeten kopen als volgend jaar al de nieuwe komt !!!!
Ben even een beetje aan het rondzoeken gegaan op internet en kwam de volgende dingen tegen: Het volgende bericht staat op deze site The hunt begins. We can reveal that several of the world’s leading development studios have received the initial specifications for the machine that will become Microsoft’s Xbox 2. Following on from the news that Rare is already at work on a project for the as yet unnamed next-generation Xbox, several other key firms, including Lionhead, have been consulted on the project. At present, rumour is suggesting that the machine will again be a high-end PC in a box, featuring a Pentium 4 2GB or higher processor and an in-development GeForce 5 hybrid graphics chip. It is a fair assumption to make that these development specs will mirror to a greater degree the finalised consumer product, due to launch in late 2004 or early 2005. Van een andere site MSIL all the way The CPU for the Xbox 2 is rumoured to be designed to be a processor that can decode and execute instructions in Microsoft Intermediate Language (MSIL) while at the same time being able to run x86 code, to remain compatible with Xbox 1. Op de xbox2 kun je dus wel de spelen van de xbox1 spelen. Dat is in ieder geval al een opluchting. Op de volgende site word bekend gemaakt dat xbox2 aangedreven gaat worden met een AMD processor: klik hier Dit vind ik tot nu toe wel genoeg informatie.