Ik zit vast in dit level. Je begint achter een steen, ik kill de bodyguard rechts van me, trek z'n pak aan, verstop z'n lichaam in de garage, ga het huis binnen en wordt afgeschoten door die mannetjes met witte hemden en SMG's. Zien ze door m'n vermomming heen ofzo?
ha er zijn 3 routes in die level he kzal ff zegge wa ge moet doen -wacht tot die 2 guards naast de steen weg gaan dan ga je rustig naar de kerel bij de garage tot hij stil staat en dan leg je hem in slaap met 5 slaapmiddele dingskens - pak zijn kleren en ga door naast het gebouw daar staan 2 chinese te babelen wacht tot de ene naar binne gaat en frag de andere met je silencer, trek hem weg - dan ga je verder ga nog niet naar binnen !!!!!!!!!! ga door langs de zij kant van het gebouw en om de 5 min komt er ne kerel met ne kinemo aan als die er is leg hem ook inslaap (meer kans om een hoger rating te krijgen -pak zijn kleren en ga naar binne, eens binne ga naar de grote schaal op het schab met precies allemaal druiven in en plaats te transmitter ga dan naar de deur waar de 2 chinse zatten te babelen en stap een klein kamertje in MET VIS ga naar de vis en snij er een stuk uit ga terug naar de "druiven" en plaats de posin fish in het eten loop dan rap weg voor de gaurd die er nog is en terug naar buiten gaat ga naar het lichaam van de andere chinees die je gedood hebt met je silencer - pak zijn kleren en leave the house (ga ff terug achter die grote steen staan want het duurt wel ff voor dat hij stikt door de vis loop dan naar de poort mission compleet en met een hoger rating
je moet eerts naar een van die kamers in die hal met de witte ventjes, daar zit zon japans costum (staat een ! op je kaart, kijk maar) bodyguards horen niet in het huis, dus darom schieten ze je, je moet wachten tot ze weggaan. Trouwens, over dat level, ik kon hem niet halen je ziet het straks wel maar je kunt altijd nog met een smg het hele huis overhoop schieten, en dan die bug plaatsen.
en ik dan? heh? er is een formula voor elk spel: pak een gun, ga in een hoek staan, schiet. Als mensen grenades hebben en je kunt dus niet op een plek staan geldt de regel: dan koop ik het spel niet
hehe kvin wel dat je het spel wat rustig moet spellen en wat nadenken want het is geen fps je kunt het er van maken gelijk in de laatste level echt mega level
Thanks, ik ga het zo ff proberen. Ik heb met de vorige 5 levels 4x Massive Murderer gehaald, en 1x eentje daaronder. Terwijl ik met diegene onder Massive Murderer écht super m'n best deed, maar 5 mensen vermoord (met silencer). Thanks iig.