afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe xbox gekocht omdat mijn oude defect is. gelijktijdig heb ik mijzelf maar getrakteerd op splintercell chaos theory. een geweldige ervaring moet ik zeggen, maar er is iets wat ik nog niet eerder meegemaakt heb. het beginfilmpje bij een new game loopt niet vloeiend, het gaat schoksgewijs. ook de trainingsfilmpjes zijn schokkerig en het geluid valt regelmatig uit. mijn vraag is dan ook, is dit normaal bij dit spel. het spel opzich loopt wel soepel.
kdenk niet dat dat normaal is hoor btw:heb je nu nog een xbox gekocht vlak voor de release van de 360
saalk ja, ik heb inderdaad een nieuwe gekocht omdat ik eerst de ervaringen van andere bezitters wil lezen. kunnen bijvoorbeeld wel alle oude xboxspellen erop gespeeld worden en is hij wel technisch in orde.
maar over SC CT nee dat hoort niet ik heb er zelf ook helemaal geen last van. Waar het aan zou kunnen liggen... Geen flauw idee
Idd, ik zou gauw terug naar de winkel gaan, en een nieuwe CD eisen. Want dit is niet helemaal de bedoeling.....
Bij mij gaat het ook schoksgewijs. Maar ik heb het spel al 2 weken. Maar voor de rest heb ik geen problemen.
Als je tv het ondersteund, kun je op je Xbox dashboard je tv op een hogere resolutie zetten, wil nog wel eens helpen. Tenminste, dit wil vaak helpen bij de trainingsvideo's. Voor de rest ligt het meestal aan de disc. @ grumpiestocean: die zijn ingenomen, het bleek dat vele ze gewoonweg niet konden spelen. Ze komen vast binnenkort met nieuwe.
Dit kan inderdaad kloppen, ik heb dit ook gehad maar weet niet meer of dit bij de demo of het volledige spel was. Volgens mij moet je iets veranderen bij het startmenu van de Xbox, als er dus geen spel in zit. Daar moet je iets wijzigen wat met de tv te maken heeft. Je kunt de het centrale Chaos Theory topic doornemen maar dan ben je wel even bezig, maar je weet nu in ieder geval dat je niet de enige bent.
Kan dit niet in een van de bestaande draadjes over deze game, waar er al zo veel van zijn, te vinden met de [search]zoekfunctie[/search]? Deze sluit ik dan ook.