Anders post je ff 3 x Bomen in PGR3 waren lelijk en de media moest weer zeuren over geweld, heowel ze geen mening hadden.
Pff, ik wil nu eindelijk zelf wel eens een spel spelen, dan kan je iig zelf eens kijken hoe mooi het is! Het was daar op tv ook niet te zien!
Precies beide programma's kunnen kijken !! Nederland 2 en Jeugdjournaal. Wat een DOOS bij het jeugdjournaal, "Vrouwen en Computers " ze krijgt het weer voor mekaar om de Xbox 360 vast te laten lopen !! Zeggen ze bij het Jeugdjournaal ook nog dat hij ALLEEN voor 300 euro te koop is, en dat je nog heel veel extra moet kopen zoals Geheugen.... Damn...
Jep. En 300€/399 is helemaal niet zo veel, ze hadden gewoon is moeten kijken naar de prijzen van consoles bij de launch. En ik denk dat jochies van 12 jaar nog geen xbox 360 kopen, hoewel, ik kocht me xbox ook toen ik 12 was. Geheugen idd Btw, wel mooie stand
Tsja, zo'n programma als 2 vandaag (kijk ik overigens regelmatig) kan het gewoon niet, game(r)s serieus nemen. Jammer, als er overlastgevende jongeren zijn, zijn ze er als de kippen bij. Maar alle mensen lekker achter hun computer bezig zijn, en geen overlast veroorzaken, moeten ze toch weer zo nodig het negatieve erin zoeken...
Je kan em nu wel bekijken op uitzending gemist hoor...maar ze hadden beter er iemand naar toe kunnen sturen die er wel wat van weet. Dat mens is echt DOM!