fifa fouten!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 nov 2002.

1. Max-Pain

Max-Pain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maareh heeft iedereen problemen met Fifa of zijn het maar een paar mensen? Ik ben zelf ook van plan Fifa voor de Xbox te kopen maar als er zo veel mensen zijn met problemen dan doe ik het misschien wel niet.

2. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al aan me 3e cd toe en heb nu geen fouten meer dus misschien ligt het bij jullie ook wel aan de cd!!

3. Zlatan

Zlatan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind klote dat corner van de tegenstander er zo vaak in gaan (altijd als ze koppen) omdat die klote keeper elke keer uit zijn doel komt en te laat is

4. Fox

Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ken dat gevoel van dat koppen, lukt bij mij ook nog niet zo goed, heb zelf al wel gescoord met de kop, en al 2 schitterende vrije trappen erin geknald :9

5. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb meeste problemen met scoren, vaak te zacht en recht op de keeper. echt op de lat of over heb ik nog niet meegemaakt. vindt trouwens wel dat de comp veel dezelfde goals scoort.
    ik heb al wel een mooie stiffie gescoord, binnenkant paal erin.koppen lukt in duels wel maar voor de goal uit corner heb ik nogsteeds geen idee wat ik doe, ik gooi de bal erin ein ik druk maar wat.wat ik ook vaak heb dat de reactie wat te traag is. sta ik na een deflect van een speler vrij voor de goal maar moet ik hem er in 1 x er in rauzen vanwege aanstormende keepr, doet ie het niet, eerst ff aan nemen en dan bal kwijt. soms allemaal wel frustie.
    met pasen lijkt het wel of je maar 8 kanten op kan, ik krijg hem vaak niet op de goede plek.
    pffff ik heb nog al wat problemen met het spel lees ik zelf hehehe
    :D moet nog veel oefenen. ik ben ook nog niet helemaal uit de controls

Laatst bewerkt: 6 nov 2002
  6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    vrije trappen gaan heerlijk :9

koppen gaat steeds beter je moet echt op het juiste momen 2 x drukken walla!!

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    2x drukken weet je t zeker???
    welke moet je x drukken of b???
    en werkt t uit die foking corners

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    waar je ook mee voorgeeft x geloof iik en dan even wachten als de bal vlak boven je hoofd is...

een corner is moeilijker zet de cursor op de juiste plek meestal niet op het poppetje maar er voor of er achter... suc6

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Tis inderdaad lastig het koppen, en ik heb ook wel eens last van een uitkomende keeper bij een voorzet en altijd te laat is (is al en keer vorbij gekomen). Voor de rest topppiespel !!!!!!!

10. krissy

krissy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook da probleem da de bal soms tussen de benen van uw spelers door vliegt waarna de tegenstanders blijven staan en je daarna de bal terug kunt gaan ophalen? da is echt kl*te :mad:

11. dyna_10

dyna_10 Guest

EHM PIK daat is een overloop over de bal soort van schijbeweging

12. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je snel schieten? Want als je op de keeper afgaatmoet je al op de rand van het 16 metergebied op b drukken omdat anders de keeper de bal pakt. Is er niet een schietmanier waarbij er geen metertje gaat lopen voor de kracht?

13. krissy

krissy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon 1 keertje op den a-knop duwen en hij schuift hem langs de keeper (als ge geluk hebt tenminste)

14. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Tis echt een top spel maar ik vidn het vooral moeilijk om in de 16 te geraken terwijl ze bij mij gewoon kunnen doorlopen met als gevolg penalty 1ste had ik lekker gestopt voelt echt wel lekker aan ben toch nog geklopt met 4-0 lol eerste wedstrijd.
    Koppen is gewoon timen ik druk op Y als de bal net voor je is 2 op de 2 keer lukt het.
    Heb vooral moeite met het richten van passen langs de lijn ik schop ze meestal buiten.
    En als je een pas geeft druk ik soms 2 keer X en ben ik de bal weer kwijt.
    Vooral richten met de thumbstick vind ik moeilijk de rest gaat wel.

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ja als ik w8 tot die voor mn hoofd is (uit een corner) dan duwen ze mij weg en koppen ze hem zelf weg 8)

wie is het hier gelukt om een doelpunt te scoren uit een corner met een kopbal ...(direct )

16. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een fout ondekt nou soms geeft die scheids rood en dan zegt de commentator dat het rood is

17. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euh , wat ben jij gewend dan :+

18. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Nope tis geen overloop, want normaal bij zo'n overloop blijft de tegenstander gewoon bewegen hoor, die bevriezen niet (zoals nu) totdat jij de bal alsnog oppikt.

enne
    "ik heb ook een fout ondekt nou soms geeft die scheids rood en dan zegt de commentator dat het rood is"

zoals de reactie hierboven LOL, ik zou niet weten wat ie anders moet zeggen hehe.

maarre effe over het spel, koppen is idd moeilijk, veel oefenen en vooral niet te-vroeg of te-laat drukken ,timen is erg belangrijk, koppend nog niet zoveel gescoord btw. wel af en toe, maar vaker met mooie steekpasses, 13-0 winnen in 8mins games is nu al een eitje, ik speel nu op pro-niveau om is met 3-1 te winnen ipv zulke hoge aantallen..

vrije trappen zijn trouwens wel een eitje, nistelrooy,effect en snoeihard langs de muur in de kruising, oefening baart kunst, maar dat bleek al bij fifa'97 (die ik tot in de nachtelijke uurtjes op m'n megadrive speelde:))

fifa rulez again,

19. dyna_10

dyna_10 Guest

Maar waarom heb ik daarmee geen last van bij 2 speler mode want dan lijkt het wel een overstap want dan kan je tegenstander de bal afpakken of jij hebt hem.

20. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Een paar vraaggies:

* Als ik verdedigend wil koppen met Y dan komt mijn keeper wel eens uit (ik denk in ieder geval dat het daar aan ligt), maar hoe moet ik hem dan wegkoppen.
    * Van de een hoor ik dat aanvallend koppen met Y is en de ander zegt X. Alleen X is toch koppen en B is omhaal/volley toch ???? Alleen soms druk ik Y om te koppen (uit voorzet) en maakt hij een shot (met behulp van een soort sliding).

De enigste duels met koppen win je eigenlijk verdedigend, aanvallens kopt hij automatisch in uit vboorzet als ie goed valt (geluk dus).

Deel Deze Pagina