http://portal.omroep.nl/?nav=vxakjBsHEbGkRhJ&selectie=jvsjGsHEbGcZtHjPxD Hier moet je gewoon ff naar jeugdjournaal gaan en bekijk klikken.
Hier de link naar de 2 vandaag uitzending: http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&type=user&func=view&cid=2#
Ja dat zei die gozer maar die gokte dat ook maar die wist er ook geen ene flikker van. Hij kon nog geen eens een normaal rondje pgr3 racen dus wat dat betreft hebben ze de verkeerde persoon geinterviewd!
Eeey je bent niet pas een gamer wanneer je supergoed bent ofzo! Die gozer is gewoon meegenomen en kreeg daar een camera in z'n snuffert om vervolgens beetje onzinnige vragen te beantwoorden, tijdens het spelen van PGR3. Hij zei btw:rond de 60 euro. En dan nog wat........Hij speelde PGR3.......Op de xbox360!!! Dat kunnen wij niet zeggen!!!
Precies! Ik vond trouwens PGR 3 en Full Auto grafisch gezien licht tegenvallen zo, echter beelden van wat shooters (weet even niet welke ze precies toonden) weer wel heel mooi. Het contrast vond ik zelfs opvallend. Ook de beelden van DOA4 vond ik tegenvallen.
Kunnen wij niet zeggen neej !! Het was in elk geval beter dan het Jeugdjournaal. Dat vrouwke was helemaal een ramp. Bij 2 vandaag was het allemaal nog een beetje oké, en zeiden ze gewoon waar het op sloeg
de info die 2vandaag gaf was in iedergeval een stuk beter dan dat van het jeugd journaal (wat bst normaal is aangezien het jeugd journaal op de "kleintjes" is gericht dus die intereseeren zich niet eens zo erg in de "uitgebreide" specs) en 2vandaag toch meer voor de oudere kinderen/volwassenen is
Die gozer is toevallig een oude maat van me. Als iemand een gamer is dan is hij het wel. Denk niet dat er hier op het forum ook maar 1 iemand is die zoveel games/consoles als hem ooit heeft gehad. Hij had altijd de vaagste dingen. Spellen uit Japan, vage consoles etc die hier nooit uitkwamen etc. Ben zelfs nog es met em naar de gamecube lauch party in Rotterdam geweest toen ik daar VIP kaarten voor had voor de gamecube lauch En die antwoorden gokte hij zeker niet. Hij was meegevraagt omdat ie bij de Tros stage liep en ze hem mee wilden hebben (zoals ie zelf zei, wou ie alleen maar games spelen en niet steeds interviewer beantwoorden). Het meeste wat hij vertelde is er uitgeknipt. Commentaat etc dat hij had laten ze dus niet zien op de tv... ja dat doen ze nou eenmaal. En Ja als je niet van race games houd en je krijgt pgr voorgeschoteld dan wil ik jou ook nog wel eens een rondje zien doen. Fact is dat hij wel even daar stond Heb en net nog even gesproken. Hij vond de laadtijden super lang van de xbox360, zwaar niet ok. Doa4 zag er niet super veel beter uit als doa op de oude xbox. Viel em eigenlijk tegen, hij had er meer van verwacht. En dat is dus geen fanboy mening voordat iemand begint 'fanboy fanboy' Hij heeft toch alle consoles, dus daar kan je em zeker niet op pakken. Way to go Sjenky!
Ik zeg niet dat ie een fanboy is maar als je meerdere consoles heb kan je nog steeds een vette voorkeur hebben voor 1 dus een fanboy zijn
Ja en daarom wou ie zo graag mee naar de x05? Hij heeft net zolang er achteraan gezeten tot ie mee mocht van de Tros. Als je een sony fanboy bent zou je dat niet doen. Hij heeft alle consoles thuis staan en speelt dus alle games die hij leuk vindt voor alle consoles. psp, xbox, gamecube, gba, sp, nes, wonderswan en andere vage consoles, hij heeft et wel. Fact is dat hij de laadtijden idioot lang vond en doa niet zo heel erg veel mooier vond. King Kong vond die dan wel weer erg vet zei ie, maar hij had hogere verwachtingen van de 360. Maar dat was zijn mening, weet niet of er andere mensen op het forum bij de x05 zijn geweest en die wat kunnen vertellen?