[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik ben het wel weer eens gaan spelen. Maar het is nogal uitgestorven. Vooral betreft Nederlanders.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat doet DDE in dit rijtje?

    En waarom hoor ik mijn naam niet als jullie praten over de beste Halo2 Nederlander?
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    masterspy is er ook wel, dus die kan je ook joinen,:p
    ach stuur je wel 1 , we gaan zometeen pgr2 doen kom allen als je wilt:)
     
  4. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten hier wel een paar gefrustreerde mensen*) , zal wel een reden zonder a hebben:9 Doe rustig man en kap eens met dat afzeiken van anderen om jezelf omhoog te praten. Laat alleen maar zien dat je triest bent. Maar ja moet je zelf weten. Binnenkort iig 360 en dan hopelijk weer wat games waar die trieste gastjes wegblijven. Waarschijnlijk zijn die er niet al te veel bij PGR3 dus dat wordt weer eens een gezellige community.
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    AMEN.
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk, bij H2 heb je ofwel matchmaking noobs die denken dat ze goed zijn vanwege een hoog level, ofwel middelmatige gamers die customs spelen en daarom denken dat ze pro zijn. Niet dat dat zo erg is, alleen ze willen ook allemaal de beste zijn en ze zeuren continu over wie er beter is.. Lekker belangrijk, het is gewoon een pauperspel en de community is al helemaal kut.
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen tot de macht 2.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Pauperspel is het niet, maar de community is idd ***. In Halo 2 zijn gewoon heel veel gasten onsympathiek. Niet iedereen is zo, maar dit is wel het spel met de meeste onaardige mensen. PGR2, Forza Counter-Strike.. daar ben ik weinig domme mensen in tegen gekomen. Ook denken veel mensen dat ze met een bepaald level PWNGE zijn, en iedereen uitschelden. In andere games heb je ook een rank, maar daar gedragen de gasten zich toch wel veel chiller ;) Ook veel domme n00bs die in Halo 2 gaan hacken overgins.. (niet in andere games tegengekomen :))
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    um jensss volgens mij was dat freakindell?:+
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zover ik weet loopt PGR2 ook op 30fps.

    Maar goed.. dit is OFF TOPIC

    Zullen we het weer over Halo 2 hebben? Misschien moeten de mensen die zo graag klagen over Halo 2 maar een thread starten (in het juiste gedeelte van het forum) zodat ze daar hun frustratie lekker kunnen uitten zonder dat deze thread er nog meer mee verziekt wordt? Het is maar een ideetje.
     
  11. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    DAMN de wijste woorden van het hele forum , KEEP IT uP ResoN_O_
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Goed ideetje ,het lijkt me ook beter dat ze uit halo2 zelf ook wegblijven aangezien er hier meerdere van de hogere levelspelers zitten te ******en op cheaters alhoewel ik er al enkele tegengekomen ben die in hetzelfde bedje ziek zijn , en voor de rest iedereen voor noob uitschelden.
    Tevens zijn er hier ook nog gasten die een hostprogrammaatje gebruiken zogenaamd om de cheaters en standbyers tegen te gaan en dit als excuus gebruiken terwijl zij op datzelfde moment het spel voor de gewone spelers net zo verneuken als de cheaters doen .
    En dan maar patsen met hun hoge levels , droevige zielige gastjes ja die niet tegen hun verlies kunnen en de schuld altijd bij anderen leggen .
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  14. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nu ff op een post wachten waarin staat dat dat beginnersgeluk was he ;)

    De halo 2 community is inderdaad tot zover de meeste verneukte van alle online-games. Trekt blijkbaar gewoon mensen aan die zich goed willen voelen en daardoor op mensen gaan zeiken. Allemaal gefrustreerde kleuters. Maar ja die houd je toch wel dus kunnen we maar beter er voor zorgen dat de community waar wij in zitten niet zo triest is. Uiteindelijk gaat het toch echt om de lol die je ermee hebt. Anders zouden niet zoveel mensen gamen. Hopelijk blijven die stakkers bij de xbox 1 en gaan alle relaxte mensen door naar de xbox 360 waar ff een betere community opgebouwd moet worden!
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hou je er even buiten? _0/
    Ice raped, punt uit. Ik weet niet hoe je iemand wilt bestempelen vanuit 1 postgame. Ben je nu echt zo'n nerd of moet ik het je nog duidelijker maken.
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben a.u.b. zo verstandig je mond te houden. Je laait weer een discussie op die niet nodig is. Probeer een keer een game voor de fun te spelen.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @Tuur denk je dat echt , ikzelf geloof dat die gastjes de eerste zullen zijn om de xbox 360 aan te schaffen , en dan moeten we wéér hun gezijk aanhoren over hoe goed ze wel zijn , en hoe slecht de rest van de wereld is .
    Nu zijn we voorlopig met halo2 een beetje gerust nu ze massaal de biezen hebben genomen naar fifa 2006 en kunnen ze daar het hele gebeuren verzieken met hun opmerkingen en gepats , juist zoals ze hier al zolang gedaan hebben.;)
     
  18. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmm ff voor degene die t nog niet weten Tuur en Hannes zijn goed . IcE en Xstyle zijn goed, en als je zelf beetje pro zou zijn dan weet je dat alle 4 deze gasten hun wapens goed controlluh dus degene die rocket en sniper hebben controlluh die map , dit potje deden Tuur en Hannes dit beter, maar het had net zo goed andersom kunnuh zijn . einde discussie
    P.S. WIE HAD DE HOST?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  19. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL blijft altijd leuk dat mensen die gamestatslink erbij zetten, als ze verliezen staat ie er wel bij als ze vet rapen met 30 kills wordt er nix geshowed!!! fok it, sommige vergeten dat je sommige games niet serieus speelt , ook niet in matchmaking?shhhittt
    CHECK YOURSELF BE4 YOU WRECK YOURSELF!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom reageer je er überhaupt weer op?? En zo kan je altijd wel een excuus bedenken. We speelden niet serieus, ik had telefoon blabla. Tuur en Hannes hebben dat potje gewonnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina