Hoi, vraagje.. Heeft iemand misschien deze programma's..? Soort cool edit pro programma, freeware of shareware ( niet te duur ; ) om MP3 mee te bewerken...kent er iemand een goede programma daarvoor? Ken alleen maar cool edit pro, maar dat kost geld.... en MP3/wma naar ACC (voor mn ipod) ? In ieder geval bedankt. Greets Outsider
Naar ACC hoort iTunes toch gewoon te doen? Als je die niet hebt, moet je die ff downloaden.. Volgens mij is tie gratis
Nog belangrijker, mp3 en WAV doen het ook gewoon op je iPod , wat een gekheid tegenwoordig . Klikje naar specs site van Apple
Heb een ipod mini 4gb, als ik die bestanden zou converteren naar ACC, heb ik in feite 8gb ruimte, dus 2 maal zo veel.
iTunes kan dat in principe gewoon doen, maar zo veel extra ruimte levert het niet op hoor. AAC losless is ook niet aan te raden . Maar misschien pak je 20-40% minder ruimte per liedje (al heb ik liever kwaliteit dan kwantiteit).
Wat is dat nou weer voor onzin? Alsof het verschil te horen is als je gewoon ript als 128kbps mp3? K hou niet van gedigitaliseerd geluid, ik zit altijd met mijn langspeelplatenspeler in de tram naar mijn werk.
Ik ken een erg goede freeware audio converting programma: Cheetah Audio Convertor: Klik hier voor download page op download.com Heerlijke programma, niet moeilijk in gebruik, en je kan er van alles, naar alles mee converten. Tenminste.. de meeste extensies dan. Trouwens: Hier staan er ook heel veel genoemd