Op halo zitten Munch en Fuzion Frenzy speelbare demo's... en een paar filmpjes, op doa3 geen. Ik vraag me af wat er op de andere spellen zitten
Das toch zwaar kloten als je eff geen geld hebt of niet?? Want waarschijnlijk krijg ik na een weekie pas me geld, zit ik met een x-box zonder spel zonder demo.
Ik wil hier even trots aankondigen dat ik nu deel ben van de XBW.nl Crew!!! Binnenkort gaat denk ik de cheats sectie wel online
Misschien kan je wel bij zaken die zo'n x-box tentoonstelde vragen of je zo'n demo mag hebben/kopen voor enkele euro'tjes. Als dat tenmiste niet zo is dat er geen demo bij zit.
Check nou! Hij heeft een wwf raw avatar... En ik dacht dat niemand geinteresseerd was,stomme,stomme ik]:- ]:- ]:- ]:- ]:-
Nee, maar dus wel bij games die je koopt zitten demo's en filmpjes van andere games. Meestal 1st party games zoals fuzion frenzy en munch. filmpjes van amped, gotham etc.
of je kan het officele xbox blad kopen. (uk versie) Daar zitten speelbare demo's van PGR,Fuzion Frenzy, Mad Dash Racing NHL Hitz. EN filmpjes van Amped, DoA3, Madden, The Thing, PGR, Cel Damage, Dark Summit, Shrek, Dave Mirra, New Ledgends en een interview het de "xbox Inventors" Weet nier of er een nederlands versie van dit blad komt maar de uk versie lag vanaf 28 feb daar in de winkels.
jammer dat je bij DOA3 geen demos hebt, want ik heb DOA3 + halo dus.. bij halo zit dus wel wat demo-materiaal, das handig in elk geval. kan iemand vertellen wat er bij de andere games aan demo-materiaal zit???