Wow ik ben echt goed...3-0 achter tegen Real, met Man Utd(ik heb een hele andere team gemaakt) 2e helft 70 ste minuut 3-1.. 80ste 3-2..88 3-3.....Proffessional Level..Misschien winnen mensen hier van Wereldklasse ? Ik heb 2 keer gespeeld op wereldklasse...met ajax tegen rc lens (1-3 verloren) en tegen arsenal met Rc Lens 1-1... Tis vet irri Wereldklasse..
Hahahaha ik promeveerde net met Real Madrid van proffecial naar worldclass tegen de wedstrijd tegen malorca won met 4-1
kheb hem net binnen!! Vet spel, maaruh: hoe verander je van de Arcade styl naar simulaties styl?? Waar kan ik uberhaupt zien waar die op staat?!?
als ik het spel de eerste keer starte vroeg hij me dat, en je kan dat wijzigen bij de preferences binnen je spel, dus als je een game gestart bent of load game hebt gedaan (dacht ik toch)
Huh je kan dat volgens mij nergens veranderen?? ik dacht dat amateur gewoon arcade was ofzoiets maar prof weer niet en dat het daar mee te maken had.
Arcade level bestaat niet!!!!! En scoren met kopbal is wel te doen hoor!!! Je timing moet goed zijn!!!! Heb vandaag met PSV de UEFA Cup gewonnen op world class niveau!!
ja dat staat wel in het boekje, maar ik heb er ook al tevergeefs een tijdje naar gezocht maar je kan de stand nergens veranderen!
jawel hoor, ik heb het al zien staan in het spel, je moet niet in het algemeen menu gaan maar wel binnen een spel (seizoen ofzo) en daar kan je dat aanpassen.
ik zal vanavond eens kijken, weet het niet van buiten, dacht gewoon bij preferences, daar een van die schermen, laat je vanavond meer weten!
speel je trouwens opeenvolgende seizoenen? Ik bedoel dat als je kampioen wordt, dat je dan het volgend seizoen ook de europacup speelt. Weet iemand dat?