1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fahrenheit

Discussie in 'Algemeen' gestart door geursel, 16 sep 2005.

  1. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    de besturing is echt dieptriest
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik heb fahrenheit demo :+
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    hij krijgt in de pu een 9
     
  4. Roché

    Roché GCshop

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een erg coole game. Erg stoer hoe je in het verhaal met verschillende partijen speelt. Vind de muziek ook erg positief, zo'n thriller muziekje :)
     
  5. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel heeft echt een super goede sfeer, ik wordt echt elke keer super mee gesleept als ik speel, ik vind de besturing (wel op de pc) echt geweldig, veel nieuwe elementen, echt een super spel naar mijn idee.
    Lang geleden dat ik weer zo genoten heb van een spel, en nog steeds geniet :)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet eigenlijk ook weer eens verder gaan spelen. Heb het maar een half uurtje gespeeld ofzo en moet me toch lukken om een korte game uit te spelen, ondanks de drukte. :)
     
  7. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel dit! Ik ging er echt in op! Ik heb gewoon 2 dagen lang afgezonderd van de wereld geleefd :confused:. In 10 uurtjes heb ik um uitgespeeld. Zonder twijfel één van de beste spellen voor de xbox op dit moment.
     
  8. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook sinds gisteren. Echt een vet spel. Ik wil / moet gewoon steeds verder spelen. Ben nog ergens in het begin. Net ff m'n ex vriendin verleidt :p
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    w00t, Martijn is er weer (voor zover je weg was). :D
    Heb hem nog steeds niet opnieuw aangeraakt. :eek:
    Blijf maar bezig met uitstellen, maar als ik het spel start, dan zijn het toch weer fijne uurtjes, dat weet ik nu al. En het feit dat ie zo kort is moet me juist overhalen om hem even tussendoor te spelen.
     
  10. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha terug ach. Lees et forum wel ben gewoon te lui om te posten :p. Ben inmiddels wel een stuk verder. Krijg af en toe wel kramp in me vingers van die actie sequences :D.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu op het stuk dat hij gitaar moet spelen voor z'n vriendin. Maar dat lukt steeds niet..daardoor verliest hij "vertrouwen". En als hij daarna wakker wordt van die droom met dat meisje gaat hij dood..omdat er weer 20 punten afgaan...

    Irritant dat het gitaar spelen niet lukt...want het is zo'n WERELDgame!
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Gitaar spelen is toch niet zo moeilijk :eek:.

    Stukje wat ik daarna kreeg
    Daarna dook die meteen in bed met haar

    Gewoon heel rustig die thumbstick naar de kanten toebrengen en als je een foutje maakt zeg maar je moest naar rechts en je deed per ongeluk naar links meteen herstellen door naar de goede kant te sturen.
     
  13. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een tof spel maar ik ga zeker niet zoveel geld uitgeven voor 10 uur plezier
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Is de europese/nederlandse versie trouwens ook gecensureerd, net als de amerikaanse!? Of hebben we hier gewoon de normale, ongecensureerde versie?
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongecensureerd hier :).
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Speelduur is niet perse maar 10 uur.
    Het spel heeft 3 verschillende eindes met uitspelen. En ook verschillende eindes die bepaald worden door de sanity bar of keuzes in chapters waardoor het spel eindigt.
    1 keer spelen is dus idd maar 10 uur. Wil je echter alle einde's, sanity einde's en chapter einde's zien dan ben je wel even langer bezig.
     
  17. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld en 't is echt een tof spel. Is hier mischien ook iemand die heb zou willen ruilen tegen iets uit mijn thread? ;) Maar er zijn toch ook punten dat je kan vastlopen zeg maar, zoals in het begin in die wc. Als je daar niks doet en de politie ziet je, moet je dan weer overnieuw? Daar leek het namelijk wel op.
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Geweldig spel. en de replay is ook lekker want je moet al die bonusen toch hebben he :)
    Da Hidden dance floor heb ik iig hartelijk om gelachen _o_
    en die QTE doen me erg denken aan shenmue.
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, als je te dichtbij komt zegt hij: ''and that's how my story ends''
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Neem het hoofd stuk, je kan op diverse manieren uit de WC gaan.
    gewoon er uit lopen en de achter deur nemen. Of je gooit het lijk in de wc, maakt de vloer schoon, even wassen, rekening betalen en de voordeur uitlopen.
    Tadaa!
     

Deel Deze Pagina