Mmmz volgens mij zittie inderdaad bij de OXM, mijn vriendin werkt bij zo'n soort boekenwinkeltje waarze ook tijdschriften verkochten en die vroeg of er iets speciaal bij zo'n Xboxblad was, omdat ze elkaar praktisch de hersens insloegen voor het laatste blad en ze binnen een halfuur alle bladen kwijt waren, terwijl een ander Xboxblad totaal niet verkocht.....ow en er zat nog een DVD bij dat blad dat snel verkocht, dus ik heb zo'n vaag gevoel dat het OXM was met de Splinter Cell demo
Ff een vraagje, heb je je eigen topic al gelezen, als je een spel bij dvdcrave besteld krijg je hem, en bij de nieuwe oxm zit hij? Wat wil je nog meer weten dan
nou de nieuwe oxm komt pas 21 nov. in de winkel en ik he geen zin om een spel te bestellen via internet want mijn geld gaat naar SC
Ben Abonnee op OXM Heb 'm vandaag binnen gekregen. Voor iedereen die iedere maand de OXM los koopt, het is goedkoper om gewoon abonnee te worden ( ik weet het blijft een hoop geld) Maar het blijft fijn dat als je thuiskomt deze gewoon op de deurmat ligt.
+- 1, 60 euro dus ongeveer € 112,00 euro betaald voor een jaar lang OXM incl. iedere maand democd afgeleverd bij mijn deur.,
Mjah ik heb dat ook betaald, maar vandaag is 'ie nog steeds niet binnen. Dat abonnement garandeert alleen dat je 'm krijgt, niet persé dat je 'm ook sneller krijgt.